معاون عمرانی استاندار قزوین:

پلیس راه ناجا نقش اصلی را در کاهش سوانح جاده‌ای استان قزوین دارد

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۸:۰۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۴۹۸۷
پلیس راه ناجا نقش اصلی را در کاهش سوانح جاده‌ای استان قزوین دارد
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت:بدون شک این کاهش متوالی تصادفات در طول این 6 سال اتفاقی به دست نیامده و بی‌تردید نقش اصلی را در کاهش این حوادث پلیس راه و فرماندهی انتظامی استان قزوین ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیین تجلیل از نمونه‌های ترافیکی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور دستگاه‌های مرتبط با ترافیک توسط پلیس راه استان قزوین برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین در این همایش با اشاره به کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای در 6 سال اخیر گفت: بدون شک این کاهش متوالی تصادفات در طول این 6 سال اتفاقی به دست نیامده و بی‌تردید نقش اصلی را در کاهش این حوادث پلیس راه و فرماندهی انتظامی استان قزوین ایفا کردند.

فرخزاد اضافه کرد: آمار تصادفات جاده‌ای در هر 3 حوزه خسارتی، جرحی و فوتی در همه استان‌های یک روند سینوسی افزایش و کاهش دارد؛ اما در استان قزوین با همکاری عالی مجموعه پلیس راه و راهور این آمار همواره در یک روند خطی و در یک نمودار نزولی کاهش داشته است.

وی با اشاره به وجود محدودیت‌های مختلف برای اجرای سیاست‌های ترافیکی در استان قزوین ادامه داد: در هر 2 حوزه نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات کمبودها زیاد است، اما افسران پلیس راه ناجا با عشق و علاقه در این حوزه ورود کردند و با هماهنگی و همدلی که مجموعه پلیس و دستگاه قضائی داشتند، موفقیت‌های زیادی را در کنترل حوادث جاده‌ای کسب کردیم.

فرخزاد به وجود 7 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: مأموریت تأمین امنیت ترافیکی در این جاده‌ها به عهده 110 پایگاه مختلف پلیس راه، راهور و راهداری است و برای پایش این محورهای مواصلاتی 600 خودرو و 1100 نیروی مختلف در اختیار داریم که ایمنی راه‌ها را تأمین می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز