معاون عمرانی استانداری قزوین:

پلیس راه در کاهش سوانح جاده‌ای استان قزوین نقش کلیدی دارد

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۵۵۱۶
پلیس راه در کاهش سوانح جاده‌ای استان قزوین نقش کلیدی دارد
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: پلیس راه نیروی انتظامی در کاهش سوانح جاده‌ای استان قزوین نقش کلیدی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد در مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد اظهارداشت: با اقدامات انجام شده شاهد کاهش سوانح جاده در استان هستیم و بدون شک این کاهش متوالی تصادفات در طول این 6 سال اتفاقی به دست نیامده و پلیس راه نقش اصلی در این زمینه دااشته است.

وی تصریح کرد: آمار سوانح جاده‌ای در هر  سه حوزه خسارتی، جرحی و فوتی در همه استان‌های یک روند سینوسی افزایش و کاهش دارد؛ اما در استان قزوین با همکاری مجموعه پلیس راه و راهور این میزان در یک روند خطی و نمودار نزولی رو به کاهش بوده است.

فرخزاد با اشاره به محدودیت‌های مختلف برای اجرای سیاست‌های ترافیکی در استان قزوین گفت: در حوزه نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات با کمبودهای زیاد مواجهیم اما افسران پلیس راه ناجا با عشق و علاقه در این حوزه ورود کردند و با هماهنگی و همدلی موجود در مجموعه پلیس و دستگاه قضایی داشتند، موفقیت‌های زیادی را در کنترل حوادث جاده‌ای کسب کردیم.

معاون عمرانی استانداری قزروین اظهارداشت: 7 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان قزوین وجود دارد و مأموریت تأمین امنیت ترافیکی در این جاده‌ها به عهده 110 پایگاه مختلف پلیس راه، راهور و راهداری است و برای پایش این محورهای مواصلاتی 600 خودرو و 1100 نیروی مختلف در اختیار داریم که ایمنی راه‌ها را تأمین می‌کنند.

 

نظر شما