مدیرکگل اجتماعی استانداری قزوین:

عملکرد خوب نیروی انتظامی موجب افزایش اعتماد عمومی به پلیس شده است

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۴۵۸۷۴
عملکرد خوب نیروی انتظامی موجب افزایش اعتماد عمومی به پلیس شده است
مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین گفت: عملکرد خوب نیروی انتظامی در تامین امنیت، موجب افزایش اعتماد عمومی به پلیس شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش مروجین آموزش همگانی روز سه شنبه با حضور استاندار، جانشین نیروی انتظامی، مدیرکل اجتماعی استانداری و جمعی از مروجان آموزش در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

مریم بیدخام در این جلسه اظهارداشت: هفته ناجا فرصت خوبی برای  تقدیر از تلاشگران این نیروست که در تامین امنیت و آرامش استان نقش بی بدیلی دارند.

وی افزود: رابطان اجتماعی یک سفیر و پل اجتناعی هستند که با کمک آنها می توان با اقدامات پیشگیرانه و آموزش در فرهنگ سازی موثر بود و اگر دستگاههای متولی بتوانند وظیفه خود را درست انجام دهند به دستاوردهای بهتری می رسیم.

14

بیدخام بیان کرد: مردم با اعتمادی که به ناجا دارند در صورت برگزاری دوره های آموزشی از سوی نیروی انتظامی از آن استقبال می کنند و این آموزشها می تواند در کاهش اسیبها و جرایم بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته مفید باشد.

وی یادآورشد: برای تاثیرگذاری آموزش می توانیم از ظرفیت های موجود در مدارس، مساجد، محلات، دانشگاهها و سایر مکان های عمومی بهره برد تا گروههای بیشتری از تصویه های فرهنگی و امنیتی استفاده کنند.

مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین اظهارداشت: امروز میزان اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته و عموم مردم پلیس را پناهگاه و ملجا خود می دانند و حضور پلیس در محلات بسیار آرام بخش است.

وی اضافه کرد: باور داریم که پلیس جمهوری اسلامی باید مظهر خوف و رجا باشد و هنجارشکنان از اقتدار پلیس نگران و در وحشت و مردم و شهروندان از مهربانی و عطوفت و اهم‌مقتدار برای هنجار شکنان و مهربان برای شهروندان و عموم مردم که مردم احساس امنیت کنند

بیدخام تصریح کرد: حضور پلیس در جامعه باعث کاعش جرایم و مشکلات اجتماعی می شود و همه باید کمک کنیم با کمک رسانه ها و آگاهی بخشی به مردم زمینه ارتقای امنیت اجتماعی جامعه مهیا شود.

2222

مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین یادآورشد: مرکز فوریت های ۱۱۰ اقدامات ارزشمتدی دارد و با نصب دوربین در شهر و اشراف بر فعالیت ها براحتی مداخله بموقع صورت می گیرد و پاسخگویی با سرعت مناسبی انجام می شود که رضایت مردم را بدنبال داشته است.

وی اضافه کرد: تعامل ناجا با دستگاهها در ایجاد آرامش بسیار موثر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز