رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دستگاه قضا پشتیبان جدی پلیس برای انجام ماموریت ها در چارچوب قانون است

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۳:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۶۶۱۳
دستگاه قضا پشتیبان جدی پلیس برای انجام ماموریت ها در چارچوب قانون است
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضا ضمن حمایت از پلیس در اجرای ماموریت ها، در برخورد با جرائم خشن با قاطعیت برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی شعبانی در نشست مشترک قضایی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی ظهر پنجشنبه در دادگستری قزوین برگزار شد اظهارداشت: امنیت و سلامت دو نعمت پنهان بین مردم است و تا به خطر نیفتد اهمیت آن دیده نمی شود و امروز که حتی در برخی کشورهای پیشرفته شبها بانوان برای تردد امنیت ندارند باید از نعمت بزرگی که در کشور با تلاش نیروهای انتظامی و نظامی بدست آمده قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: کار پلیس بسیار مهم و. با ارزش است و مشاغلی که خطر پذیری در شغلشان بیشتر است باید در جاتمعه مورد احترام و تکریم بیشتری قرار گیرند و بدون تردید نیروی انتظامی از دستگاههای است که مورد وثوق و اعتماد مردم استو

 

پلیس 2

شعبانی بیان کرد: برخی از نیروهای پلیس برای تامین امنیت مردم جان خود را فدا می کنند و برخی سلامت خود را به خطر می اندازند و امنیت و آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون فداکاری نیروهای پلیس است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در جرایم خشن باید برخورد قاطع صورت گیرد و ما در دستگاه قضایی اطمینان می دهیم هرجا نیازمند حمایت بودید در کنارتان هستیم و رسالت خود می دانیم از همه نیروها حتی سربازان پشتیبانی کنیم تا ماموریت خود را بدرستی انجام دهند.

وی بیان کرد: تاکید جدی داریم همه کارها در چارچوب قانون باشد و خط قرمز ما رعایت قانون است.

شعبانی اظهارداشت: در رسیدگی به پرونده ها باید مجازات ها متناسب با جرم باشد تا حق کسی ضایع نشود.

image_2021_10_14-12_29_50_245_rzz

در ادامه از تلاش فرماندهان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در استان تجلیل شد.

 

نظر شما