استاندار قزوین:

کاروانسرای تاریخی روستای خرزان ایمن سازی می شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۴۶۷۵۰
کاروانسرای تاریخی روستای خرزان ایمن سازی می شود
استاندار قزوین گفت: با اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار عملیات تجهیز کارگاه و ایمن سازی کاروانسرای تاریخی روستای خرزان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز پنجشنبه در جمع مردم روستای تاریخی خرزان از توابع بخش کوهین در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اظهارداشت: مهمترین رسالت مسئولان در شرایط کنونی فقط خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

وی اضافه کرد: در دوسال اخیر سخت ترین تحریم ها علیه کشور رقم خورد و به همین دلیل بسیاری از درآمدها محقق نشد و مدیران نتواسنتند آنگونه که باید خدمت رسانی کنند.

جمالی پور تصریح کرد: موضوع تامین  آب شرب روستای خرزان را با بودجه محرومیت زدایی حل خواهیم کرد تا لبخند رضایت بر لبان مردم بنشیند.

22

وی بیان کرد: آثار تاریخی و باستانی شناسنامه یک قوم محسوب می شود و در گذشته ایرانیان در علوم و فنون مختلف سرآمد بودند و آثار تاریخی موجود برای معرفی هویت ما بسیار حائز اهمیت است و تلاش می کنیم ضمن صیانت از این آثار برای استفاده مناسب نیز آماده شوند.

استاندار قزوین اظهارداشت: کاروانسرای قدیمی خرزان که متعلق به دوران قاجار است با اختصاص بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی از امروز تجهیز و ایمن سازی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز