به مناسبت روز جهانی استاندارد؛

استاندار قزوین با کارکنان اداره استاندارد دیدار و گفتگو کرد

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۴۷۱۵۶
استاندار قزوین با کارکنان اداره استاندارد دیدار و گفتگو کرد
استاندار قزوین با حضور در اداره استاندارد استان از تلاش مدیر و کارکنان این اداره تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز شنبه به مناسبت روز جهانی و هفته ملی استاندارد ضمن دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل استاندارد استان از دوایر مختلف این مجموعه بازدید کرد.

جمالی پور در این بازدید گفت: استانداردها در عصر کنونی جز جدایی ناپذیر زندگی و جوامع بشری هستند بطوری که روش‌های علمی را جایگزین شیوه‌های سنتی کرده است.

وی اضافه کرد: توجه به کیفیت زندگی که با ارتقا سطح کیفیت کالا و خدمات در کشور می‌تواند اتفاق بیفتد یک ضرورت است و برای برخورداری از یک زندگی مناسب، بکارگیری استانداردها اجتناب ناپذیر است.

66

جمالی پور تصریح کرد: در وضعیت کنونی که گام‌های توسعه با شتاب برداشته می‌شود و سرمایه گذاری‌ های وسیعی در امر تولید و اشتغال در حال انجام است، برای پایداری این توسعه به استانداردها نیاز داریم.

وی بیان کرد: استاندارد می تواند دغدغه و نگرانی از ایمنی و سلامت مصرف کالا و خدمات را که همواره مصرف کننده و جامعه با آن مواجه است برطرف کند.

استاندار قزوین یادآورشد: در قزوین که یک استان صنعتی هستیم نقش اداره استاندارد در کنترل کیفی تولیدات بسیار اهمیت دارد و اقدامات شما بسیار موثر بوده که جا دارد از تلاش مجموعه مدیران و کارکنان اداره استاندارد استان تشکر و قدردانی کنیم. 

شعار امسال استاندارد «چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر» تعیین شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز