استاندار قزوین:

کانون پرورش فکری در شناسایی و تربیت استعدادهای کودکان و نوجوانان نقش مهمی دارد

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۷۳۶۷
کانون پرورش فکری در شناسایی و تربیت استعدادهای کودکان و نوجوانان نقش مهمی دارد
استاندار قزوین گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برنامه ها ی متنوع فرهنگی و هنری در شناسایی و شکوفایی استعدادهای کودکان و تضمین آینده آنها نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت روز جهانی کودک روز شنبه با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین از فعالیت های این کانون بازدید و با کودکان گفتگو کرد.

هدایت الله جمالی پور در جمع کودکان و مربیان کانون اظهارداشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک ظرفیت بزرگ و ارزشمند برای شناسایی استعدادهای مختلف است که با قرار گرفتن در کنار آموزش و پروزش میتواند به کشف و هدایت استعدادهای کودکان و نوجوانان کمک موثری کند.

image_2021_10_16-14_9_48_425_XkH

وی افزود: کار شما مربیان کانون بسیار با ارزش است و با تربیت درست و هدایت مناسب می توانید در آینده کودکان نقش آفرین باشید.

استاندار قزوین بیان کرد: عملکرد و فعالیت های کانون به هر میزان موفق و علمی و کارشناسی باشد به همان میزان در آموزش و پرورش و جامعه قابل لمس خواهد بود لذا بایستی دولت و آموزش و پرورش به کانون توجه ویژه کرده و در ظرفیت سازی گام بردارند و از آن استفاده مطلوب کنند.

وی اظهارداشت: خوشبختانه تنوع و جذابیت برنامه های شما در کانون قابل توجه است و تاثیرگذار است و با حداقل امکانات تلاش کرده اید در تربیت نسلها و هدایت کودکان به رسالت خود عمل کنید که جای تقدیر دارد.

image_2021_10_16-14_8_23_285_VDO

جمالی پور اضافه کرد: شاید فعالیت کانون در کارهای عمرانی گم شده و ما به تربیت انسانها که می تواند جامعه را بسازد و به توسعه ‌کمک کند کمتر اهمیت داده ایم که این نقصان بایستی جبران شود.

استاندار قزوین گفت: انسان در مدرسه و دانشگاه تربیت می شود لذا باید نهادهای تربیتی مانند کانون را جدی بگیریم تا آینده کشور تضمین شود.

image_2021_10_16-14_8_30_672_OyV

در ادامه این مراسم فاطمه زهرا رضایی متن زیبایی از دل نوشته و خواسته های کودکان را به زیبایی قرائت کرد که مورد توجه استاندار قرار گرفت.

قصه گویی توسط خانم ابراهیمی قصه گوی برتر کشوری و تقدیر از ایما کاظمی و رضوانه آقا بزرگیان، دارنده دیپلم افتخار مسابقات کشوری نقاشی کودک از دیگر برنامه های این بازدید بود.

image_2021_10_16-14_10_44_787_Mje

استاندار قزوین از قسمت های مختلف کانون پرورش فکری و کودکان استان قزوین هم بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز