دادستان قزوین:

یک مظنون به عنوان مدیر کانال تلگرامی «محرمانه» بازجویی شده است

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۷۷۳۵
یک مظنون به عنوان مدیر کانال تلگرامی «محرمانه» بازجویی شده است
دادستان عمومی و رئیس دادگاه انقلاب مرکز استان قزوین گفت: اخیرا یک فرد به عنوان مدیر کانال تلگرامی« محرمانه» در قزوین احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد قاسمی دادستان عمومی و رئیس دادگاه انقلاب مرکز استان قزوین در خصوص اقدامات دادگستری استان در خصوص فعالیت کانال تلگرامی «محرمانه»  گفت: یک مظنون به عنوان متهم در خصوص کانال تلگرامی محرمانه مورد بازجویی اولیه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه گزارش مرجع قضایی و شاکیان خصوصی باید دارای ادله محکم باشد افزود: در این راستا دو نفر از کانال« محرمانه» در قزوین شکایت کرده اند که رسیدگی به این پرونده ها ادامه دارد.

 دادستان عمومی استان از تشکیل کار گروه برای رسیدگی به پرونده کانال تلگرامی خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم این پروند به نتیجه برسد تا خدای نکرده حق کسی ضایع نشود و با توجه به حساسیت عمومی  با دقت رسیدگی به این پرونده انجام می شود.

« محرمانه» یکی از کانالهای استان قزوین بود که معمولا خبرهایی با هدف افشاگری و تخریب شخصیت های استان اعم از استاندار، معاونان، برخی نمایندگان، مدیران و افراد مختلف و حتی مقام های قضایی منتشر می کرد که بیشتر آنها بدون سند و در ردیف نشر اکاذیب بود که اخیرا به دلیل جنجالهایی که ایجاد شد با ورود دستگاه قضا از فعالیت آن جلوگیری شده است.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز