معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین

۵۰ طرح ورزشی در پنج سال گذشته در استان قزوین به بهره برداری رسیده است

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۸۳۷۶
۵۰ طرح ورزشی در پنج سال گذشته در استان قزوین به بهره برداری رسیده است
معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در پنج سال گذشته بیش از 50 پروژه عمرانی ورزشی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین بکان، معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین روز دوشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: به دلیل وجود استعددادهای خوب ورزشی و استقبال گروههای مختلف مردم، رویکرد مدیریت ورزش استان، توسعه فعالیت های ورزشی و توجه جدی به تامین فضاهای ورزشی مورد نیاز علاقمندان است.

وی اضافه کرد: علیرغم محدودیت های منابع مالی و تخصیص نیافتن صد در صدی اعتبارات عزم جدی ما این است تا حد ممکن فضاهای جدیدی در مناطق شهری و روستایی ایجاد کنیم تا شرایط سهل تری برای ورزش گروههای سنی مختلف مهیا شود.

image_2021_10_18-13_11_58_706_S6T

بکان تصریح کرد: طرح هایی که در هفته دولت در استان قزوین در عرصه ورزش افتتاح شد از سایر دستگاهها بیشتر بود و برخی پروژه ها از جمله سالن ورزشی روستای هرآیین که با 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید بسیار شاخص و برای اهالی روستا نیز جالب بود.

اجرای 50 پروژه ورزشی در استان 

معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: در مدت 5 سال گذشته توانستیم با همدلی و تعامل خوبی که با دستگاههای مختلف صورت گرفت بیش از 50 پروژه عمرانی را با اختصاص بیش از 65 میلیارد تومان عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: عتبارات عمرانی ورزشی حدود 188 میلیارد تومان بود که فقط 65 میلیارد تومان آن تخصیص یافت که این مقدار نیز حدود 70 درصد به صورت اوراق و 30 درصد نقدی بود که اجازه نداد حجم فعالیتهای بیشتری را به مرحله بهره برداری برسانیم.

بکان اظهارداشت: سالن چند منظوره خیارج و خانه کشتی شال که در نوع خود کم نظیر است نشان داد که نگاه مدیران ورزش استان توزیع عادلانه امکانات ورزشی است تا همه کسانی که استعداد و یا علاقه ورزش دارند در هر نقطه استان این امکانات و شرایط برای آنها مهیا شده باشد.

هزینه انشعاب خدمات سالنهای ورزشی سنگین است

وی با اشاره به برخی مشکلات اداره ورزش در افتتاح طرح های عمرانی تصریح کرد: بسیاری از طرح های عمرانی ورزشی استان در مراحل پایانی و تکمیل است اما به دلیل هزینه های سنگینی که از سوی دستگاه های خدمات رسان درخواست می شود نیمه کاره مانده و افتتاح نشده است.

image_2021_10_18-11_53_13_380_DgW

بکان افزود: ضمن درک شرایط مالی دستگاههای اجرایی انتظار داریم به بخش ورزش نگاه همه جانبه داشته باشند و کمک کنند تا ما با توسعه فضاهای ورزشی به کاهش هزینه های ناشی از آسیب های اجتماعی کمک کنیم.

معاون توسعه منابع اداره ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: در ماه آینده نیز چندین پروژه ورزشی آماده افتتاح می شود که زمین چمن مصنوعی حصار خروان، زمین چمن مصنوعی روستای فارسجین، سالن ورزشی بانوان تاکستان، زمین فوتبال شهرک مینودر قزوین و ساختمان اداری شهر الوند از جمله این طرح هاست که امیدواریم بخشی از آن در سفر وزیر ورزش به استان به بهره برداری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز