معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:

۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان باشگاههای ورزشی قزوین پرداخت شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۲۴۸۴۲۵
۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان باشگاههای ورزشی قزوین پرداخت شد
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: 13 میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه داران آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افسانه حسن نایبی به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: حفظ پویایی و نشاط جامعه در شرایط کرونا نیازمند عزم جدی مسئولان برای آغاز فعالیت های ورزشی است.

وی اضافه کرد: در هفته تربیت بدنی حدود 300 تا 500 عنوان برنامه و رقابت ورزشی برای گروههای سنی مختلف در استان پیش بینی شده که می تواند به تقویت نشاط و شادابی مردم کمک کند.

حسن نایبی تصریح کرد: همایش پیاده روی مدیران دستگاههای اجرایی از محل تالار شهر به سمت مزار شهدای گمنام در بوستان باراجین و برگزاری دعای توسل، برپایی ایستگاه تندرستی، استعدادیابی دوچرخه سواری، مسابقه سوارکاری در باشگاه ژاله، هم رکابی پدربزرگ ها و نوه ها، رقابت کیک بوکسینگ در سالن تختی، مسابقه رالی خانوادگی در مسیر قزوین به رامسر، مسابقات آفرود در آبیک، برگزاری مسابقات قویترین مردان استان، در این هفته پیش بینی شده است.

image_2021_10_18-13_11_56_946_djH

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: برگزاری برنامه سه شنبه های بدون خودرو، رقابت های ورزشی همکاران اداره ورزش استان، دوچرخه سواری، جشنواره « دا» در خوزنین و خورهشت، میزبانی مسابقات تنیس روی میز زیر 10 سال دختران، میزبانی مسابقات شطرنج قهرمانی دختران کشور، از  دیگر برنامه های این هفته است.

حسن نایبی در ادامه این نشست که در اداره ورزش قزوین برگزار شد اضافه کرد: در بخش قهرمانی اتفاقات بسیار خوبی در استان رخ داده و تعداد ورزشکاران مدال آور بیشتر شده و امروز 4 نفر در تیم ملی کاراته کشور عضویت دارند و در تکواندو جهانی نیز مهدی جلالی حضور یافته و در پارابدمینتون هم حمیدرضا ملکی و  زبرجدی مقام سوم را کسب کردند که ارزشمند است.

وی اظهارداشت: عضویت آقا کاشی ورزشکار قزوینی در تیم ملی دوچرخه سواری، میثم میرزایی در مربیگری و کشاورز در رشته سه گانه دوچرخه سواری از افتخارات استان محسوب می شود و در قهرمانی پسران و دختران نیز سهم ما افزایش یافته است.

پرداخت 13 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان عرصه ورزش

حسن نایبی در ادامه گفت: در دوران کرونا بسیاری از باشگاه داران ورزشی دچار ضرر و زیان ناشی از تعطیلی فعالیت ها شدند که   توانستیم با همراهی مسئولان استانی بیش از 13 میلیارد تومان بین باشگاه داران توزیع کنیم.

image_2021_10_18-14_6_9_194_dTY

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: در گذشته شاید تعامل اداره ورزش با سایر دستگاهها مطلوب نیود اما امروز شاهد بیشترین حجم همکاری و هماهنگی با ادارات هستیم که این رویکرد موفقیت های ورزشی را تداوم بخشیده است.

قدردان رسانه ها هستیم

وی اضافه کرد: رسانه ها به عنوان بازوان اطلاع رسانی در عرصه ورزش هستند و از آنها انتظار داریم  کمک کنند تا حامیان مالی در بخش صنعت، شهرداری ها و مسئولان استان در تجلیل و تکریم از مدال آوران ورزشی همت کنند تا انگیزه این قهرمانان پس از هر موفقیت بیشتر شده و شاهد تداوم مدال آوری در میادین ملی و جهانی باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز