مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین هشدار داد:

هوای سرد و باد نسبتا شدید در روزهای آخر هفته میهمان استان قزوین خواهد بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۹۲۴۷
هوای سرد و باد نسبتا شدید در روزهای آخر هفته میهمان استان قزوین خواهد بود
مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به دلیل حاکم شدن هوای نسبتا سرد در روزهای آخرهفته، از کشاورزان، دامداران و عشایر درخواست می شود نسبت به ذخیره سازی سوخت، تنظیم دمای واحدها و جابجایی دام به فضای مسقف اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت اله مهدیخانی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس هشدار زرد صادر شده از سوی سازمان هواشناسی،  با ورود یک توده هوای سرد، در اغلب نقاط استان، بویژه مناطق سردسیر، از ظهر روز چهارشنبه ۲۸ مهر تا اواخر وقت پنج شنبه ۲۹ مهرماه شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.

وی افزود: همچنین پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد وزش باد نسبتا شدید، احتمال مه گرفتگی و بارش باران در ارتفاعات باشیم.

مهدیخانی تصریح کرد: به زنبورداران، دامداران، صاحبان واحدهای پرورش طیور و گلخانه داران توصیه می شود تدابیر لازم را برای ذخیره سازی سوخت کافی و تنظیم دمای واحدهای تولیدی انجام دهند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: به کشاورزان هم هشدار داده می شود نسبت به جمع آوری باقیمانده محصولات کشاورزی خود اقدام کنند تا آسیب نبینند.

1372859

وی افزود: همچنین از عشایر محترم انتظار داریم نسبت به اسکان دام در فضای مسقف اقدام کنند تا تغییر شرایط آب و هوایی به احشام عشایر آسیب نزند.

مهدیخانی اظهارداشت: از مردم استان قزوین با جدیت انتظار داریم هشدارهای صادر شده از سوی مدیریت بحران را جدی گرفته و به علت لغزندگی مسیرها در رانندگی احتیاط کرده و در روزهای آخر هفته از تردد در ارتفاعات خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز