استاندار قزوین:

ورزش از ارکان مهم دیپلماسی برای تقویت دوستی بین ملتها و کشورهاست

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۹۳۳۶
ورزش از ارکان مهم دیپلماسی برای تقویت دوستی بین ملتها و کشورهاست
استاندار قزوین گفت: ورزش از ارکان مهم دیپلماسی و یک ظرفیت اجتماعی مهم برای کمک به دیپلماسی رسمی کشور و تقویت روابط دوستانه بین کشورهاست که باید از آن بخوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز چهارشنبه با حضور در اداره کل ورزش و جوانان قزوین با مدیرکل،معاونان و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو و با اهداء شاخه های گل از خدمات آنها تجلیل کرد.

استاندار قزوین در این بازدید گفت: فرصت را مغتنم شمردیم تا در هفته تربیت بدنی و ورزش از خدمات و تلاش های ارزنده همه شما در اعتلای ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه تشکر کنیم.

12222

وی اضافه کرد: بعد از یک دوره پر کار و سخت، ورزشکاران متعددی برای اعزام به رقابت های المپیک، آسیایی، پارالمپیک آماده شدند و خوشبختانه سهم استان قزوین در این میدان های بین المللی بسیار خوب و برجسته بود.

جمالی پور بیان کرد: ورزشکاران قزوین مدالهای خوبی را کسب کردند و خوش درخشیدند هر چند با نقطه مطلوب فاصله داریم اما افتخار کسب شده بسیار ارزشمند است و توانمندی و ظرفیت و استعدادهای ورزشی این خطه را نشان می دهد.

ورزش از ارکان مهم دیپلماسی کشور است

استاندار قزوین تصریح کرد: ورزش امروز یک ظرفیت بزرگ اجتماعی برای معرفی استعدادهای نوجوانان و جوانان ما در رشته های مختلف است تا پرچم ایران اسلامی در میادین بین المللی به اهتزاز درآید و باید از آن بخوبی استفاده کنیم.

وی یادآورشد: ورزش از ارکان مهم دیپلماسی کشورهاست که می تواند به عنوان یک ظرفیت اجتماعی مهم به کمک دیپلماسی رسمی کشور آمده و نگاه جهانی را اصلاح کرده و موجب تقویت روابط حسنه و دوستانه بین کشورها شود و حتما باید از آن بهره برد.

12

جمالی پور اضافه کرد: امروز که دشمنان بدنبال نشان دادن چهره نامناسب و غیر واقعی از جمهوری اسلامی هستند بدون تردید ورزش می تواند در معرفی واقعیت های تاریخی و فرهنگی ایران اسلامی نقش بی بدیلی ایفا کرده و این نقشه را خنثی کند.

وی اظهارداشت: ورزشکاراران سفیران خوبی برای معرفی فرهنگ، هنر و تاریخ ایران هستند لذا لازم است در این عرصه سرمایه گذاری مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم ورزشکاران شایسته بیشتری را به میادین بین المللی اعزام کنیم و برداشت های غلط خارج از مرزها نسبت به کشور نیز اصلاح شود.

12222

استاندار قزوین اظهارداشت: رسالت وزارت ورزش بسیار تعیین کننده و اثر گذار است و دولت باید کمک کند تا این وظیفه بخوبی انجام شود و مدال آوری در صحنه های ملی و جهانی بیشتر شود.

وی گفت: انتظار داریم از امسال برنامه ریزی بیشتری برای آماده سازی و اعزام جوانان علاقمند در رشته های مختلف ورزشی صورت گیرد تا در مسابقات آسیایی، پاراسیایی، المپیک و پارالمپیک مدال های رنگارنگی کسب شود.

جمالی پور بیان کرد: از تلاش ارزشمند آقای علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، معاونان، روسای هیئت ها، ورزشکاران، داوران، مربیان و کارکنان و همه دست اندرکاران ورزش استان تشکر و قدردانی می کنم و انتظار دارم یک برنامه جامع با رویکرد شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان از مدرسه تا محله را تهیه کنند تا بتوانیم ورزشکاران بیشتری را وارد میادین جهانی کنیم.

768990

اشتغال مدال آوران را حل می کنیم

استاندار قزوین گفت: حمایت از مدال آوران را وظیفه خود می دانیم و با تصویب مجلس برای جذب و استخدام ملی پوشان و مدال آوران در دستگاههای اجرایی ما نیز پیگیر هستیم تا حتما اشتغال قهرمانان استان قزوین محقق شود و تاکنون نیز به وعده خود عمل کرده ایم.

وی اظهارداشت: بر اساس گزارشی که دریافت کردم آقای بهمن عسگری، افشین چگینی، رضا علیپور ، حسن نیاری و خانم تهمینه میلانی از جمله مدال آورانی هستند که مشغول به کار شده اند و برای اشتغال بقیه قهرمانان استان نیز مشکلی نداریم.

جمالی پور تصریح کرد: هر ورزشکاری که احساس کنیم ظرفیت مدال آوری دارد و بویژه کسانی که پرچم ایران را در میادین جهانی به اهتزاز در می آورند حتی اگر قانون اجازه ندهد حتما جذب دستگاهها خواهیم کرد و اشتغال آنها را تضمین می کنیم.    

12333333

استاندار قزوین در ادامه از قسمت های مختلف اداره ورزش و جوانان استان قزوین بازدید و با کارکنان این اداره گفتگو کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز