رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۸ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۹۵۷۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۸ مهر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 72 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در این باره اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 72 بیمار جدید در حال حاضر 360 بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت 3 بیمار کرونایی فوت کردند.

نامدار تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در این مدت 297 نفر و بیماران بدحال نیز 19 نفر بوده که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: با کمک کادر درمانی در این مدت 72 تن از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 41 هزار و 746 نفر در بیمارستنانهای استان بستری شدند و تعدادفوتی های استان نیز به 2 هزار و 533 نفر رسید.

نامدار افزود: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا تاکنون 117 هزار و 490 نفر و موارد محتمل و مشکوک 19 هزار و 811 نفر و تعداد ترخیص شدگان نیز 33 هزار و 64 نفر گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استاتن قزوین اظهارداشت: وضعیت واکسیناسیون نوبت اول افراد زیر 18 سال در استان 64.4 درصد و بالای 18 سال به 82.8 درصد رسیده است.

به گفته نامدار همچنین میزان کل واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در دو نوبت 49.5 درصد است.

وی اضافه کرد: در استان قزوین تاکنون یک میلیون و 310 هزارو 954 نوبت واکسیناسیون انجام شده است.

  

 

نظر شما