شهردار قزوین:

کسانی که در شهرداری منفعت دارند نباید مدیر شوند/ راه شهدا را ادامه می دهیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۷:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۹۸۰۸
کسانی که در شهرداری منفعت دارند نباید مدیر شوند/ راه شهدا را ادامه می دهیم
شهردار قزوین گفت: کسانی که در شهرداری منافع شخصی دارند نباید در این مجموعه به مدیریت و مسئولیت برسند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  آئین معارفه شهردار قزوین با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، هدایت الله جمالی پور استاندار. لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد. 

مهدی صباغی گفت: ما فرهنگ غنی دینی داریم وبایدها و نبایدهایی که در احکام دینی تعریف شده بایستی به آن احترام گذاشته و رعایت کنیم.

وی افزود: نماز بالاترین عبادت هاست و هر کس با خدا پیوند بخورد موفق است.

رامندی

شهردار قزوین تصریح کرد: من 43 سال پوتین پوشیدیم تا به کشور خدمت کنم و امروز هم آماده خدمت هستم تا در کسوت شهردار به مردم خدمت صادقانه ارائه کنیم.

صباغی یادآورشد: همه باید با وحدت و انسجام مانند ید واحده باشیم و نگذاریم مشکلی برای شهروندان ایجاد شود.

وی یادآورشد: در شهرداری کسی که منفعت دارد نباید در مسئولیت باشد و اگر به کسی که می گوییم تخلف نکن و ویلا نساز حتما خودمان هم خلاف نکنیم و ویلا نداشته باشیم.

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم گفت: ۱۱۴ سال سابقه شهرداری در قزوین را سپری کردیم و امروز شصت و چهارمین شهردار را تجربه می کنیم.

--66

وی اضافه کرد: شهرداری با سیاستهای استانی و کشوری به عنوان یک دستگاه خدمتگزار رسالت خدمت به مردم را دارد و باید همه کمک کنند تا رفاه شهری مهیا شود.

رامندی از شهردار سابق سیاوش طاهرخانی و سرپرست شهرداری آقای کاظمی تشکر و قدردانی کرد و اظهارداشت: با کمک همدیگر می توانیم دوران شکوفایی مجددی برای قزوین رقم بزنیم.

در ادامه سیاوش طاهرخانی شهردار سابق قزوین گفت: حدود  ۲۰ ماه افتخار خدمت به مردم را داشتم و تلاش کردیم با مجموعه همکاران در مسیر خدمت کوتاهی نکنیم.

وی افزود: بودجه نویسی متمرکز و به صورت خزانه داریُ اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای یک هزار و ۶۱ نفر، پرداخت به روز حقوق، توجه به رفاه کارکنان شهرداری، شفاف سازی و ثبت ۱۴۰۰ قطعه زمین در سامانه، از کارهای انجام شده است.

سیاوش

طاهرخانی بیان کرد: در سال ۹۸ با کرونا ۶۲ درصد و سال قبل ۹۳ درصد استحصالی درآمدهای شهرداری بود و با اجرای کمربندی نسیم شمال که دغدغه ای زمین مانده بود در کوتاهترین زمان فاز اول را افتتاح کردیم و فاز دوم ۷۵ درصد پیشرفت دارد.

شهردار سابق قزوین یادآورشد:  کمربندی شرق کار سنگینی بود که اجرا کردیم و ساخت ورودی شمالی، پل یادگار امام، فرهنگسرا، بازیگاه ، تکمیل ساختمان ستاد اقامه نماز، ساختمان حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس، توسعه بوستان باراجین، پل معلق و جاده سلامت و جاده شهدای گمنام، پروژه هفت دره و ساخت فرهنگسرای عارف و شهید امامی از دیگر کارهای انجام شده است.

. طاهرخانی گفت: امیدوارم شهردار جدید با تکمیل طرح های نیمه تمام بتواند در جلب رضایت مندی مردم گام بردارد.

در ادامه مهدی صباغی به عنوان شهردار قزوین معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز