مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبر داد:

رسیدگی به ۶۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۶:۴۹
کد خبر: ۱۲۴۹۹۱۴
رسیدگی به ۶۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون به بیش از شش هزار و 600 پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هوشنگ محمدی در این باره اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 5482 پرونده در زمینه کالا و خدمات، 469پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین 663پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد.

وی افزود: تا پایان مهرماه امسال، متخلفان اقتصادی به پرداخت بیش از یکهزار و 184 میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. 

به گفته محمدی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج  قیمت، گران فروشی و کم فروشی صادر نکردن فاکتور، بوده است.

وی، قاچاق کالاهای اساسی،سوخت ،البسه و ماینر را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد.

محمدی افزود: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی،اولویت این اداره کل بر لزوم تشدید نظارت بر بازرسی ها ی واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش مایحتاج عمومی مردم  قرار گرفته  و حضور مستمر و روزانه تعزیرات در بازارا را اساس برنامه دستگاه عنوان کرد.

وی اعلام کرد: از ابتدای طرح تحول 42 اکیپ برگزار شده و برای 217 واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.امروز ضمن نظارت بر مراکز عمده پخش مرغ و تخم مرغ ضمن تذکر به برخی از واحدهای صنفی برای سه واحد متخلف پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین هشدار جدی به سود جویان و متخلفان صنفی داد و رسیدگی ها را برای متخلفین برابر مقررات و با اشد مجازات توصیف کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز