فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

شرط پیروزی و ماندگاری هر انقلابی حضور مردم در صحنه است

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۴۹۹۸۸
شرط پیروزی و ماندگاری هر انقلابی حضور مردم در صحنه است
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: کشورهایی که بدون نگاه و همراهی با مردم شکل گرفته و سعی کردند بدون توجه به مردم حرکت کنند متضرر شده و شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه رویداد پیشگام که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای انقلاب نگاه امام خمینی(ره) نیز مردمی کردن رویدادها و فرایندها در کشور بود و مهمترین رسانه برای فرمایشات امام نیز قلوب مردم بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: برد انقلاب اسلامی جهانی است و این گستره وسیع مقاومت تا سوریه و غرب آسیا نیست و هرکجا که منافع دنیای اسلام است را باید جغرافیای مقاومت بدانیم.

وی تأکید کرد: نگاه محدود ما را پشت خاکریز نگه می دارد و اگر نگاه و آرمان خود را محدود کنیم متوقف خواهیم شد.

سردار رفیعی آنانی تصریح کرد: از نظر امام اسلام حد و مرز جغرافیایی را می شوند و هرگز نباید اسیر جغرافیا بشویم.

وی با بیان اینکه شرط پیروزی و ماندگاری هر انقلابی حضور مردم در صحنه است، اضافه کرد: کشورهایی که بدون نگاه و همراهی با مردم شکل گرفته و سعی کردند بدون توجه به مردم حرکت کنند متضرر شده و شکست خوردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) ادامه داد: امروز در جنگی که شما گرفته زمان دارای اهمیت است و نسل جوان باید برای ساعت به ساعت این نبرد بزرگ برنامه ریزی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اینکه امروز دشمن با تمام توان و قدرت خود به میدان آمده و تمام توان خود را به کار بسته بدون شک ناشی از قدرت و توان بالای شما است.

رفیعی آتانی بیان کرد: حضور جوانان در میدان نیاز امروز است و این میدان خدمت به منت به مردمی است که از ابتدای انقلاب تا به امروز در صحنه حضور داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که عده ای از سیاسیون این مردم را برای بازی های سیاسی خود دسته بندی کرده و از هم دور کنند.

این مسئول در پایان گفت: آنچه که امروز نیاز جامعه است باید در این رویداد محور قرار بگیرد و با حضور شما جوانان با دغدغه برای رفع آن مطالبه و برنامه ریزی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز