مدیر مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور:

رسانه ها با معرفی ظرفیت های استانها می توانند زمینه جذب سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور را مهیا کنند

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۰۱۳۰
رسانه ها با معرفی ظرفیت های استانها می توانند زمینه جذب سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور را مهیا کنند
مدیر مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفت: در صورت معرفی ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی از سوی رسانه ها می توانیم زمینه سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج را برای مشارکت در اجرای طرحها مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین همایش نمایندگان استانی روزنامه سراج روز پنجشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، سید مجید حلاج زاده مدیر مرکز مشاوره خدمات ایرانیان خارج از کشور، رستمی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد ساداتی نژاد مدیر عامل روزنامه سراسری سراج و مسئولان نمایندگی های سراسر کشور در هتل ورزش قزوین برگزار شد.

مجید حلاج زاده در این همایش گفت: رسانه ها زبان گویای مردم هستند و باید با اطلاع رسانی درست از مطالبات مردم برای پاسخگویی مسئولان تلاش کنند.

حلاج زاده تصریح کرد: خوشبختانه در نظام اسلامی فضای خوبی برای فعالیت رسانه ها ایجاد شده و خبرنگاران می توانند منتقد دولت و مسئولان باشند و با شناساندن نارسایی ها و اقدامات مغفول مانده در حل مشکلات نقش آفرین باشند.

image_2021_10_21-16_14_29_94_EJC

وی یادآورشد: ایرانیان زیادی در خارج از کشور مقیم هستند که آمادگی دارند در فعالیتهای فرهنگی و عمرانی مشارکت و سرمایه گذاری کنند که ما آمادگی داریم با کمک رسانه ها ضمن معرفی ظرفیت ها برای بسترسازی و جذب سرمایه کمک کنیم.

حلاج زاده اظهارداشت: آمادگی داریم سرمایه گذاران را به مناطق مستعد شما بیاوریم تا در صورت وجود فرصت های اقتصادی به اجرایی شدن کارها کمک کنیم.

مدیر مرکز خدمات ایرانیان خارج از کشور بیان کرد: امروز هم با روی کار آمدن دولت جدید لازم است همه کنار هم باشیم و و کمک کنیم تا مسئولان در اهداف پیش بینی شده موفق باشند.

وی اضافه کرد: رسانه ه می توانند به عنوان بازوی اجرایی دولت باشند و با ایمد و اعتماد آفرینی در توسعه کشور سهیم شوند.

این همایش به مدت دو روز در قزوین برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز