معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

رسانه ها در اطلاع رسانی و کنترل بیماری کرونا در استان نقش مهمی ایفا کردند

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۵۰۲۱۷
رسانه ها در اطلاع رسانی و کنترل بیماری کرونا در استان نقش مهمی ایفا کردند
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی مستمر و همراه کردن مردم در رعایت پروتکل ها، در کنترل بیماری کرونا نقش مهمی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دومین همایش نمایندگان استانی روزنامه سراج روز پنجشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، مجیدئ حلاج زاده مدیر مرکز مشاوره خدمات ایرانیان خارج از کشور، رستمی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساداتی نژاد مدیرعامل روزنامه سراسری سراج و نمایندگی های سراسر کشور در هتل ورزش قزوین برگزار شد.

محمد رستمی. معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره ارشاد اسلامی قزوین در این همایش گفت: رسانه ها بایستی به عنوان یک مرجع معتبر در میان مردم پذیرفته شوند و مورد وثوق باشند.

وی اضافه کرد: بدون تردید تقویت بنیه مالی و اقتصادی رسانه ها در ادامه مسیر آنها موثر است و در این میان توزیع عادلانه آگهی ادارات میان مطبوعات از اجمله قداماتی است که در زمینه حمایت از فعالان رسانه صورت گرفته است.

88

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهارداشت: رسانه های استان در ایام کرونا بسیار همراه بودند و توانستند با اطلاع رسانی مستمر در همراه کردن مردم نقش موثری داشتند و در کنار سایر دستگاهها به کنتریل بیماری کمک کردند.

رستمی تصریح کرد: قزوین به دلیل ظرفیت ها و موفقیت هایی که در ایام کرونا داشته از سوی وزارت بهداشت بعنوان پایلوت اجرای طرح هوشمند کنترل کرونا انتخاب شده و محدودیت ها به صورت هوشمند انجام خواهد شد تا کسب و کارها تعطیل نشود اما رعایت پروتکل ها بدقت صورت گیرد.

وی اضافه کرد: از آنجا که واکسیناسیون کمی طولانی شد حتما این طرح هوشمند می تواند در کاهش آسیب های ناشی از کرونا موثر باشد و در ادامه این طرح نیز همکاری رسانه ها یک ضرورت است تا پس از رفع اشکال و نواقص آن برای اجرا در سراسر کشور با شرایط بهتری آماده شود.

99

رستمی در خصوص مشکلات و چالش های فضای مجازی هم گفت: به هر حال این فضا هم فرصت و هم تهدید است و ما باید با آموزش گروههای مختلف بتوانیم آسیب های این عرصه را کاهش دهیم و از این ظرفیت به نحو مطلوب برای رسیدن به اهداف رسانه ای استفاده کنیم.

نظر شما