جشن میلاد پیامبر(ص) در استان قزوین:

میلاد پیامبرگرامی اسلام(ص) در بقاع متبرکه قزوین جشن گرفته شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۱۱۴۹
میلاد پیامبرگرامی اسلام(ص) در بقاع متبرکه قزوین  جشن گرفته شد
به مناسبت میلاد خجسته پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت مراسم جشن میلاد در ۶۳ بقعه متبرکه شاخص استان قزوین برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت فرارسیدن میلاد خجسته پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) استان قزوین غرق در جشن و سرور و شادامنی است.

مراسم جشن های میلاد خجسته پیامبر مهربانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود در بقاع متبرکه و شاخص استان قزوین در حال برگزاری است. 

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این باره اظهارداشت: جشن میلاد پیامبرگرامی اسلام در بقاع متبرکه قزوین برگزار شده است و مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این مراسم شرکت می کنند.

وی افزود: ۱۷ عنوان برنامه از جمله سخنرانی، مولودی خوانی، پخش سرود و برپایی ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه تدارک دیده شده که در جشن های میلاد برگزار می شود.

مجیدی تصریح کرد: این مراسم در شهر قزوین در تمامی بقاع متبرکه شاخص از جمله امامزاده حسین (ع)، چهار انبیاء، امامزاده اسماعیل، آمنه خاتون و سایر بقاع شاخص در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: در تمامی این برنامه‌ها اهمیت وحدت و نکوداشت این هفته تبیین خواهد شد تا مخاطبان بیش از گذشته با اهمیت وحدت در جامعه اسلامی آشنا شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز