در راستای آموزش سبک زندگی سالم:

کارگاه آموزشی «سبک زندگی فعال با تأکید بر فعالیتهای جسمانی» ویژه دانشجویان در قزوین برگزار شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۱۷۸۷
کارگاه آموزشی «سبک زندگی فعال با تأکید بر فعالیتهای جسمانی» ویژه دانشجویان در قزوین برگزار شد
کارگاه آموزشی «سبک زندگی فعال با تأکید بر فعالیتهای جسمانی» ویژه دانشجویان توسط مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ به منظور داشتن زندگی فعال و سالم و همچنین بهتر زندگی کردن و بهره مندی از لذت های زندگی کارگاه آموزشی «سبک زندگی فعال با تأکید بر فعالیتهای جسمانی» روز دوشنبه با حضور جمعی از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قزوین در سالن پراتیک این مرکز، برگزار شد.

نگار صدریا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین در خصوص این کارگاه اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی فعال با تأکید بر فعالیتهای جسمانی» سبب ارتقاء سلامت و بهبود کیفیت زندگی از طریق انتخاب سبک زندگی سالم و فراهم شدن راهکارهای ایجاد، حفظ و گسترش این رفتارها خواهد شد.

وی هدف از سبک زندگی فعال را ایجاد آرامش زندگی و سلامت اجتماعی دانست و افزود: سلامت در زندگی به معنای توانایی ایفای نقش و مسئولیت در جامعه است.

صدریا تصریح کرد: شرکت کنندگان در این کارگاه مهارت زندگی سالم و روشهای صحیح و علمی زندگی سالم را فرا می گیرند و تلاش می شود با خود شناسی و همدلی و ارتباط مؤثر به اهداف مورد تائید این طرح دست پیدا کنند.

1234

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: سبک زندگی یعنی سلامت روان و بهتر زندگی کردن و بهره مندی از لذت های زندگی، استفاده از غذای مناسب، خوابیدن و تمرکز از مصادیق سبک زندگی است که بر روی جسم و ذهن نیز تأثیرگذار می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری اینگونه کارگاهها در طول سال تحصیلی جدید بتوانیم در راستای دستیابی به هدفهای آموزشی این مرکز و  ارتقاء دانش و مهارت دانشجویان در خصوص مطالب مختلف گامی مهم برداریم و مهارت خود آگاهی، همدلی، تصمیم گیری درست، ارتباط مؤثر و تفکر خلاق را در بین دانشجویان تقویت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز