پایان اولین نمایش میدانی در قزوین:

هنرمندان نمایش میدانی«راحیل» در قزوین تجلیل شدند

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۹:۴۱
کد خبر: ۱۲۵۱۸۰۲
هنرمندان نمایش میدانی«راحیل» در قزوین تجلیل شدند
مراسم تجلیل از 150 هنرمند و دست اندرکار نمایش میدانی« راحیل» در استانداری قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از هنرمندان نمایش میدانی «راحیل» روز دوشنبه با حضور مریم بیدخام معاون اجتماعی استانداری، محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، علی لطفی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین، اعضای شورای شهر در استانداری برگزار شد.

فاطمه اشدری عضو شورای اسلامی شهر قزوین در مراسم تجلیل اظهارداشت: بسیار خرسندیم که هنرمندان قزوین توانستند در نمایش میدانی و فاخر«راحیل» توانمندی و استعدادهای هنری خود را به نمایش گذاشته و کاری اثرگذار را ارائه کنند که با استقبال مردم روبرو شد.

image_2021_10_25-20_17_33_32_m3i

وی اضافه کرد: هویت دادن به جوانان بدون تردید دستاوردهای خوبی خواهد داشت و اگر مدیران به جای شعار دادن بتوانند در عمل از جوانان و فعالیتهای هنری آنها حمایت کنند می توانیم شاهد نتایج ارزشمندی باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: جوان امروز با شعار مدیران راضی نمی شود و رفتار و عمل ما را نظاره و سپس قضاوت می کند و اگر به جای پشت میز نشینی زمینه بروز استعدادهایش را فراهم کنیم برای خود و دیگران هم کارآفرینی خواهد کرد.

اشدری اضافه کرد: هنر می تواند در انتقال پیام ارزشی و انقلابی بسیار موثر باشد و نمایش « راحیل» در تحلیل درست مردم از نقش مدافعان حرم و ردار سلیمانی در نجات مردم سوریه بسیار تعیین کننده بوده است.

image_2021_10_25-20_18_59_560_JKS

وی از هنرمندی بانوان در این نمایش نیز تجلیل کرد و گفت: اعضای شورای شهر در حمایت از هنرمندان بومی کوتاهی نخواهد کرد و تلاش می کنیم در حد توان زمینه بروز استعدادهای محلی را مهیا کنیم.

در ادامه از هنرمندان، بازیگران و دست اندرکاران نمایش میدانی« راحیل» تجلیل شد.

image_2021_10_25-20_18_26_262_NkV

این نمایش که بیش از 150 بازگر زن و مرد دارد به عنوان اولین نمایش میدانی در وسعت بالا به مدت 4 روز در قزوین اجرا شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

article

نمایش آیینی«راحیل» با موضوع مدافعان حرم و خانواده های به اسارت درآمده به دست داعش در سوریه برای علاقه مندان در مشهد نیز به روی صحنه رفت.

نظر شما