مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین:

۶ برگزیده قزوینی در مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه گویی به رقابت پرداختند

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۷:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۳۰۵۵
۶ برگزیده قزوینی در مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه گویی به رقابت پرداختند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: ۶ قصه‌گوی برگزیده در مرحله منطقه‌ای بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین؛ مژده اروجی در این باره  اظهار داشت: قصه‌گویان برگزیده این استان از پنجم آبان ماه جاری در مرحله منطقه‌ای بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سالن نمایش مجتمع کانون استان قزوین به روی صحنه رفتند.

وی افزود: این مرحله به صورت مجازی با اجرای قصه‌گویان استان قزوین در ۲ بخش زنان و مردان و نیز پسران و دختران برگزار و داوران به شیوه پخش زنده، اجرای این قصه‌گویان را به تماشا نشستند.

اروجی تصریح کرد: در این مرحله مینا عابدی، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با قصه زنبوره، کجا کجا، اعظم نوری زاده، مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد با قصه کرم اندازه گیر، مهسا اوتارخانی با قصه ترمه و بالشتک در بخش زنان و مردان به همراه مائده طاهر با قصه گریه کوه، فاطمه محمدی با قصه فانوس کوچک و فاطمه زهرا رضایی با قصه پنبه‌ای در بخش دختران و پسران به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: همچنین در این رابطه چند برنامه نمایشی مجری - عروسک با مضمون قصه‌گویی، نماهنگ معرفی قزوین و پخش تیزر استانی قصه‌گویی نیز به اجرا گذاشته شد.

اروجی افزود: محمدرضا یوسفی، نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، ملک چیذری، پژوهشگر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و حامد زحمتکش، طراح و کارگردان به عنوان داور این مرحله از جشنواره بین المللی قصه‌گویی به صورت زنده تماشاگر رقابت استانی بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین ادامه داد: با توجه به شرایط دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب شیوع ویروس کرونا، علاقه‌مندان این برنامه را به صورت زنده در صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی کانون استان قزوین به تماشا نشستند.

بخش آیینی - سنتی این جشنواره ۱۱ آبان ماه جاری به صورت مجازی برگزار و نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

مرحله پایانی بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی، همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز