جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

میزان واکسیناسیون در استان قزوین را به ۸۰ درصد می رسانیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۴۰۴۴
میزان واکسیناسیون در استان قزوین را به ۸۰ درصد می رسانیم
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: تاکنون 65 درصد جمعیت استان واکسینه شده اند که این میزان بایستی به 80 درصد برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز 13 آبان ماه از آنجا که رنگ بندی کرونایی هر شهرستان متفاوت است لذا بایستی فرمانداران بر اساس شرایط هر منطقه تصمیم گیری کنند.

حبیبی تصریح کرد: برای دایر شدن کلاس های دانش آموزان استثنایی در صورتی که تعداد افرادآن کم است با نظر دانشگاه علوم پزشکی و در نظر گرفتن سلامت افراد تصمیم گیری کنند.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و امکان گسترش بیشتر ویروس در فضاهای بسته لذا بایستی برای تهویه هوا در مدارس، ادارات، منازل و سایر بخش ها پیش بینی لازم صورت گیرد.

00

حبیبی گفت: با توجه به این که برخی افراد هنوز برای زدن واکسن اقدام نکرده اند از تبلیغات اسلامی انتظار داریم با هماهنگی لازم از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها برای توصیه به مردم برای تزریق واکسن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: کنترل مراکز پر تردد مانند استخرها، سالن های ورزشی سرپوشیده، فروشگاههای زنجیره ای الزامی است و بایستی از ورود افرادی که واکسن نزده اند به این مراکز جلوگیری شود.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: اصناف باید حتما یک دز واکسن را زده باشند تا اجازه فعالیت بگیرند و رانندگان تاکسی هم در اولویت تزریق قرار دارند تا سلامت مردم تضمین شود.

حبیبی اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۶۵ درصد جمعیت استان قزوین واکسن زده اند که بایستی این میزان را به ۸۰ درصد برسانیم.

وی بیان کرد: سالن سوله مدیریت بحران برای واکسیناسیون توسط جمعیت هلال احمر و سپاه اختصاص یافته که لازم است بسرعت برای تامین فیبر نوری آن اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز