با حضور در استادیوم ۱۵ هزار نفری قزوین:

استاندار قزوین تماشاگر بازی تیم فوتبال شمس آذر شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۴۵۳۳
استاندار قزوین تماشاگر بازی تیم فوتبال شمس آذر شد
استاندار قزوین با حضور در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان، از نزدیک دیدار تیم های شمس آذر قروین و ویستا توربین تهران از رقابت های لیگ دسته یک باشگاههای کشور را تماشا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین امروز با دعوت عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در استادیوم 15 هزار نفری سردار ابوترابی فرد حضور یافت و بازی تیم های فوتبال «شمس آذر» قزوین و «وسیتا توربین» تهران را از نزدیک تماشا کرد.

همچنین محمد قاسمی دادستان، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، باجیوند رئیس هیئت فوتبال قزوین و پور اسماعیل مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر در ورزشگاه حضور داشتند و به همراه استاندار این بازی را تماشا کردند. 

image_2021_10_31-17_57_58_558_xnH

در بین دو نیمه این بازی، جمالی پور استاندار قزوین با اهداء لوح سپاس از حمایت ها و پشتیبانی های مدیران شمس آذر از ورزش استان تقدیر کرد.

جمالی پور از حمایت بخش خصوصی از ورزشکاران تشکر کرد و گفت: وجود تولیدکنندگان توانمند و ورزش دوست در استان ایجاب می کند با حمایت های مالی شاهد بروز استعدادهای ورزشی باشیم و از آسیب های اجتماعی کم کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: از جناب آقای پور اسماعیل مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر که به عنوان یک تولید کننده خوب وارد عرصه ورزش شده اند تشکر می کنیم که این حرکت موجب شده استان قزوین در لیگ یک تیم داری کند و جوانان زیادی هم در این تیم حضور یافته و استعداد خود را شکوفا کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم صاحبان واحدهای صنعتی بزرگ مستقر در استان به ورزش اهمیت دهند تا ما بتوانیم در لیگ برتر فوتبال نیز  حضور یافته و توانمندی ورزشکاران خود را نشان دهیم.

image_2021_10_31-18_25_59_733_KiU

جمالی پور اظهارداشت: قزوین در رشته های مختلف والیبال، تکواندو، کاراته، کشتی، صخره نوردی و دوچرخه سواری و تیراندازی هم ظرفیت های زیادی دارد که در صورت حمایت بخش خصوصی ورزشکاران می توانند برای استان افتخار آفرین باشند.

تیم فوتبال شمس آذر در هفته سوم بازی های لیگ دسته یک باشگاههای کشور امروز با یک گل مغلوب میهمان خود تیم ویستا توربین تهران شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز