معاون عمرانی استانداری قزوین:

موفقیت در مدیریت شهری مستلزم تعامل و همکاری همه دستگاههای خدمت رسان و تلاش شبانه روزی است

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۶:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۴۵۸۵
موفقیت در مدیریت شهری مستلزم تعامل و همکاری همه دستگاههای خدمت رسان و تلاش شبانه روزی است
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: موفقیت در مدیریت شهری مستلزم تعامل و همکاری همه دستگاههای خدمات رسان و تلاش شبانه روزی مدیران شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین به همراه پیرمرادی مدیرکل دفتر فنی، صالحی مدیرکل دفتر شهری، نجفی مدیرکل دفتر روستایی، مهدیخانی مدیرکل ستاد بحران استانداری، طاهرخانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های قزوین و آخوندی مشاور روابط عمومی حوزه معاونت عمرانی استانداری با حضور در دفتر شهردار قزوین با مهدی صباغ دیدار و گفتگو کرد.

علی فرخزاد در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید قزوین، موفقیت در مدیریت شهری را مستلزم همکاری و همراهی دوسویه شهرداری با مدیران دانست و اظهارداشت: کار و تلاش جهادی و تعامل با سایر ارگان های خدمات رسان در راستای حل مشکلات شهری و اجتماعی ضروری است.

فرخ زاد همچنین در این دیدار در خصوص مشکلات پروژه شهید انصاری شرقی، طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع)، معضلات و مشکلات اجتماعی مربوط به منطقه جنوب شهر و خیابان مجاهد، کمربندی نسیم شمال نکاتی را یادآورشد و خواستار عزم جدی شهردار قزوین در پیگیری و حل معضلات شهری شد.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای طرح های توسعه و عمرانی یک ضرورت در شرایط کنونی است که می تواند توسعه شهری را محقق کند.

شهرداری 22

وی بیان کرد: افزایش مشارکت مردمی و استفاده از توانمندی های بخش خصوصی و سرمایه گذاراران بایستی از اولویت های شهردار در دوره کنونی باشد.

فرخزاد اظهارداشت: انتظار داریم با تسریع در مدیریت پروژه های نیمه تمام شهرداری و تعیین تکلیف مسیرهای حریم شهری قزوین گامهای اساسی برای توسعه شهری برداشته شود.

وی گفت: با اصلاح نظام مدیریت در مجموعه شهرداری قزوین و نیز تبادل تجربیات و به کار گیری فنآوری های نوین امیدواریم شاهد آینده ای روشن برای شهر قزوین باشیم.

مهدی صباغ شهردار قزوین هم در این دیدار گفت: با توجه به مشکلات عدیده شهر قزوین برای گره گشایی از این چالش ها به حمایت همه مدیران فرادستی نیازمندیم تا بتوانیم ضمن حل مشکلات زمینه توسعه شهری را نیز مهیا کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز