با حضور مسئولان سپاه قزوین:

مسئول جدید کانون بسیج ورزشکاران قزوین معرفی شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۴۹۹۵
مسئول جدید کانون بسیج ورزشکاران قزوین معرفی شد
در مراسمی با حضور مسئولان سپاه، مهدی سلیمی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج ورزشکاران قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین با حضور حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، سرهنگ محمدرضا لشگری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، سید محسن جواهری رئیس ورزش و جوانان شهرستان قزوین، جمعی از روسای هیئت های ورزشی استان و ورزشکاران بسیجی در سالن شهید حسن پور سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی اظهارداشت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می شود.

وی یکی از عوامل موفقیت قهرمانان در میادین بین المللی را انگیزه های معنوی عنوان کرد و افزود: ما نباید اجازه دهیم ارزش ها و انگیزه های غیردینی در ورزش ریشه دوانده و گسترش یابد.

سرهنگ محمدرضا لشگری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، اظهار کرد: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می توانند جوانان را تحت تأثیر قرار دهند.

وی با تقدیر از مسئول سابق کانون ورزشکاران قزوین اظهار امیدواری کرد مسئول جدید کانون از این فرصت خدمتگزاری به شکل مطلوبی در مسیر خدمت رسانی به مردم بهره ببرد.

سپاه 2

در ادامه سید محسن جواهری رئیس ورزش و جوانان شهرستان قزوین از آمادگی این اداره برای همراهی با برنامه های بسیج ورزشکاران خبر داد و گفت: ما در حد امکان ظرفیت های خود را برای اجرای برنامه های بسیج ورزشکاران در اختیار این سازمان قرار می دهیم.

سهراب یوسفی فرد مسئول سابق کانون بسیج ورزشکاران قزوین نیز از فعالیت های این کانون در حوزه های اشتغالزایی، خدمت رسانی، فرهنگی و اجتماعی گزارشی ارائه کرد.

مهدی سلیمی مسئول جدید کانون بسیج ورزشکاران قزوین نیز گفت: امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت ورزشکاران و اجرای برنامه های مختلف پاسخ این اعتماد داده شود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از یوسفی فرد مدیر سابق ، مهدی سلیمی از قهرمانان ورزش پهلوانی و زورخانه ای، به عنوان مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز