در هفتمین مهرواره فصلی عکس:

دو عضو کانون استان قزوین خوش درخشیدند

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۴:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۵۸۵۵
دو عضو کانون استان قزوین خوش درخشیدند
دو عضو کانون استان قزوین به جمع برگزیدگان هفتمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ویژه‌ فصل تابستان ۱۴۰۰ پیوستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دو عضو نونگاه کانون استان قزوین در هفتمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان خوش درخشیدند.

در بخش نونگاه این مهرواره «نیکی هاشمی مقدم» عنوان برگزیده را از آن خود کرد و «ریحانه ملاحسنن» شایسته تقدیر شناخته شد،مربی هردو این اعضا«نرگس پیله فروشها»مربی فرهنگی مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان قزوین بوده است.

 این مهرواره با موضوع‌های «آب» و «تابستان و سایه‌ها» متناسب با فصل تابستان انتخاب شده بود تا اعضای علاقه‌مند و خلاق انجمن، زیبایی‌ها و ابعاد مختلف این فصل را به تصویر بکشند.

هیأت داوران این مرحله متشکل از بهنام زُهری‌سامیان گرافیست، عکاس و کارشناس واحد عکس کانون پرورش فکری، معصومه آقایی عکاس و مربی فرهنگی مرکز دماوند کانون استان تهران و مامک یحیی‌پور رئیس گروه هنرهای تجسمی و کارشناس انجمن عکاسان نوجوان کانون، در چهار گروه سنی ۱۲+، ۱۵+ و ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) و بزرگسال (مربیان و کارشناسان کانون) ۲۰ اثر به عنوان برگزیده و ۲۱ اثر را شایسته تقدیر دانستند.

مهرواره فصلی عکس با هدف تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، دوباره دیدن و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون، توجه و دقت به زیبایی‌های طبیعت با تکیه بر جغرافیای بومی و محلی استان‌ها و شهرها و ثبت نگاه روشن و صادقانه‌ نوجوانان عکاس نسبت به آداب و رسوم و آیین‌های ملی و مذهبی برگزار شد.

تناسب اثر با موضوع مهرواره، نگاه خلاق و نو عکاس به موضوع، تناسب اثر با گروه سنی عکاس و کیفیت ارائه آثار، از جمله معیارهای داوری این مهرواره بود.

گفتنی است عکس‌های برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره در بخش نمایشگاه مجازی سایت kpf.ir در معرض دید قرار گرفته است.

 

نظر شما