سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند:

تساوی مقابل تیم مس سونگون عادلانه نبود/ داور اشتباهات فاحشی داشت

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۲:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۶۵۵۲
تساوی مقابل تیم مس سونگون عادلانه نبود/ داور اشتباهات فاحشی داشت
مربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت : در دیدار مقابل مس سونگون موقعیت های زیادی برای پیروزی داشتیم و نتیجه تساوی عادلانه نبود .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  جواد اصغری مقدم  سرمربی کراپ الوند پس از تساوی شاگردانش مقابل مس سونگون گفت: در این بازی با توجه به موقعیت های زیادی که به دست آوردیم، باید برنده بازی می شدیم و سه امتیاز را کسب می کردیم.

وی افزود: شاگردانم در دیدار مقابل مس سونگون که قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر بوده فرصت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردند که خیلی از این موقعیت ها به گل تبدیل نشد.

image_2021_11_4-19_39_27_357_B8p

اصغری مقدم تصریح کرد: متاسفانه از فرصت های متعدد به دست آمده استفاده نکردیم و روی اشتباه بازیکنان، گل های تساوی را دریافت کردیم ، اما بدون شک در دیدارهای آتی جبران می کنیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند از قضاوت داوران این دیدار هم رضایت نداشت و گفت: در هر دو نیمه تیم داوری اشتباهات فاحش و تاثیرگذاری داشت که به ضرر تیم کراپ تمام شد. 

دیدار تیم‌های فوتسال کراپ الوند و مس سونگون ورزقان از هفته هشتم  لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز پنجشنبه در سالن یادگار امام الوند با نتیجه مساوری 2 بر 2 به پایان رسید.

image_2021_11_4-19_39_33_494_rBY

بازی امروز را علی حفیظی و مجتبی بختیاران قضاوت کردند.

تیم کراپ الوند در حال حاضر 15 امتیازی است و همچنان در رده پنجم قرار دارد.

 نماینده استان قزوین هفته اینده روز جمعه 21 آبان ماه در شهرستان ساری به دیدار تیم شهروند این شهر می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز