معاون عمرانی استانداری قزوین:

شهر شدن مهرگان در سفر رئیس جمهور مطرح می شود/ از مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح های فرهنگی حمایت می کنیم

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۶:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۷۸۴۱
شهر شدن مهرگان در سفر رئیس جمهور مطرح می شود/ از مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح های فرهنگی حمایت می کنیم
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: ضمن پیشنهاد شهر شدن ناحیه شهری مهرگان در سفر رئیس جمهور از مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های فرهنگی با جدیت حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ساماندهی فضاهای فرهنگی عصر یکشنبه به ریاست علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه اظهار داشت: به دلیل کمبود فضاهای فرهنگی بایستی تلاش کنیم طرح های نیمه تمام فرهنگی مانند تالار شهر با سرعت بیشتری عملیاتی و تکمیل شود تا بتوانیم پس از سالهای متمادی نیازهای مخاطبان را پاسخ دهیم.

image_2021_11_7-20_4_12_450_jT0

وی بیان کرد: برای تعامل و همکاری بیشتر با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام و یا آغاز نشده فرهنگی آمادگی داریم تا انگیزه بخش خصوصی برای اجرای طرح ها بیشتر شود.

فرخزاد تصریح کرد: برای به روز شدن مجوز تالار شهر باید محاسبات عوارض بر اساس همان هزینه قبل دریافت شود تا کار متوقف نشود.

وی اضافه کرد: پروژه تالار شهر قزوین همچنان نیمه تمام مانده که دنبال سرمایه گذار هستیم که می تواند کار به صورت مشارکتی انجام شود و در حال حاضر حداقل به  یک پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو لازم است که آمادگی داریم یک قطعه زمین در محدوده تالار در اختیار بخش خصوصی و یا شهرداری قرار گیرد تا در آینده با چالش مواجه نشویم.

معاون عمرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: پیشنهاد می شود معاونت سرمایه گذاری شهرداری قزوین پروژه تالار شهر را به سرمایه گذاران پیشنهاد دهد و ما هم آماده ایم برای تغییر کاربری برای سهم تجاری و رستوران اقدام کنیم تا انگیزه بخش خصوصی بیشتر شود.

image_2021_11_7-20_4_0_593_HZT

وی در خصوص ساخت پردیس سینمایی در ناحیه شهری مهرگان اظهارداشت: با تفاهم با راه و شهرسازی قرار شد زمینهایی واگذار شده و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد ایجاد شود که در زیرساخت های این ناحیه هزینه شود.

فرخزاد یادآورشد: موضوع شهر شدن ناحیه شهری مهرگان در حال پیگیری است که اگر مصوب شود همه درآمد فروش زمینها می تواند به این منطقه اختصاص داده شود تا زیرساختها را تامین کنیم.

وی گفت: یکی از پیشنهادهای مهم در سفر رئیس جمهور به قزوین موضوع شهر شدن مهرگان است که بسیار امیدواریم با آن موافقت شود.

image_2021_11_7-20_4_2_135_43P

در این جلسه در خصوص فضاهای فرهنگی استان و مصوبات جلسات قبلی نکاتی مطرح و برای آنها تصمیم گیری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز