رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

شورای شهر قزوین قدردان خدمات پرستاران ایثارگر استان است

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۷۸۶۳
شورای شهر قزوین قدردان خدمات پرستاران ایثارگر استان است
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: منتخبان پارلمان محلی قدردان خدمات پرستاران ایثارگر هستند و برای برگزاری مراسم روز پرستار در حد توان مساعدت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اسلامی شهر قزوین عصر یکشنبه در تالار مردم برگزار شد و پس از طرح نامه های واصل شده و تصمیم گیری در مورد آنها، رئیس و اعضای نظام پرستاری قزوین برای طرح مشکلات خود در صحن شورا حاضر شدند و گزارشی از وضعیت پرستاران ارائه کردند.

فرج الله فصیحی رامندی در این جلسه با تقدیر از خدمات ایثارگرانه پرستاران اظهارداشت: همه ما با سختی های شغل پرستاری آشنا هستیم و از ایثار شما خواهران و بردارانی که با به خطر انداختن سلامت خود به فکر نجات جان بیماران و رسیدگی به بیماران کرونایی هستند تشکر می کنیم و جایگاه شما در میان مردم بسیار والا وشایسته تکریم است.

image_2021_11_7-21_37_51_1_RBt

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص درخواست نظام پرستاری برای مشارکت شهرداری در برگزاری جشن روز پرستاری هم گفت: برای کمک به برگزاری مراسم روز پرستار بایستی با ارائه لایحه، میزان و نحوه کمک های نقدی یا غیر نقدی مشخص شود که پس از آن موافقت می کنیم تا همکاری لازم صورت گیرد.

اشدری: اعضای شورای شهر باید صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند

در ادامه فاطمه اشدری عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در واقع نمایندگان پارلمان محلی هستند و بایستی  مدافع حقوق همه شهروندان باشند و اگر حقی از آنها تضییع شد صدای مظلومان را به گوش مسئولان برسانیم و اعاده حق کنیم.

اشدری تصریح کرد: خانواده پرستاری در استان و کشور در ایام کرونا حماسه آفریدند و با این که کارشان فرسایشی است و از مشاغل سخت محسوب می شود اما حقشان ادا نشده که باید این کمبود جبران شود.

image_2021_11_7-21_35_45_163_xeO

وی یادآورشد: تکریم شما پرستاران واجب است و ما در شورای شهر اگر بتوانیم حتما کمک می کنیم اما این که نماینده جامعه پرستاری در ستاد کرونا نیست و تاکنون کارانه مناسبی هم به شما داده نشده یک ظلم مضاعف است.

اشدری تصریح کرد: کارانه باید به جای نیروهای ستادی به افراد میدانی و پرستاری داده شود و توزیع آن بین مدیران منطقی و عادلانه نیست لذا امیدواریم به مناسبت روز پرستار مطالبات خود را که عدالت محوری است دنبال کنید و ما هم باید پیگیری کنیم تا پاداش ها و کارانه ها به صورت  مناسب توزیع مناسب شود. 

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: ما نماینده همه مردم هستیم و بایستی روال کارمان را تغییر دهیم و بتوانیم صدای کسانی باشیم فریادشان به جایی نرسد و کمک کنیم تا مشکلاتشان حل شود.

اشدری گفت: بیماران با محبت و تلاش پرستاران زنده می شوند و باید حق شما و آنچه مقام رهبری توصیه کردند در خصوص کارانه و افزایش حقوق ها به همه پرستاران تعلق گیرد تا بخش کوچکی از زحمات شما جبران شود.

image_2021_11_7-21_35_58_613_vs3

چگینی: میدانی به نام مدافعان سلامت نامگذاری شود

در ادامه ولی چگینی عضو دیگر شورا هم گفت: کادر پرستاری با تلاش شبانه روزی خدمت بی منتی در دو سال اخیر به همه مردم بویژه بیماران کرونایی  ارائه کرده اند و جان خود را به خطر انداختند و تقدیم ۱۱۰ شهید مدافع سلامت در کشور و ۳ نفر در استان بیانگر ایثار این جامعه تلاشگر است.

وی اضافه کرد: با نامگداری یک میدان بنام مدافعان سلامت موافقیم و این کار را کمترین تقدیر از این گروه می دانیم و در کنار آن برای پیگیری  مطالبات و حق شما از مسئولان هم اقدام خواهیم کرد.

همچنین مهری سادات تقوی عضو دیگر شورا اظهارداشت: شورا درحد توان برای قدردانی از پرستاران اقدام خواهد کرد و باور داریم حضور شما پرستاران در کنار بیماران بسیار امید بخش بوده است.

وی بیان کرد: صبوری پرستاران جای تشکر دارد و لازم است شما ایثارگران آرامش فکری داشته باشید تا با انگیزه بهتری به مردم و بیماران خدمت کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز