مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

۹۰ درصد شهرکها و نواحی صنعتی قزوین سند مالکیت دارند

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۷:۵۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۸۴۱۴
۹۰ درصد شهرکها و نواحی صنعتی قزوین سند مالکیت دارند
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: بیش از 90 درصد از شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین دارای سند مالکیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمید رضا خانپور در دیدار با اعضای جدید هیئت مدیره شرکت خدماتی ناحیه صنعتی دانسفهان اظهار داشت: در آبان ماه سالجاری سند مالکیت 137 هکتار از اراضی شهرک صنعتی لیا و نواحی صنعتی الموت و اسفرورین اخذ شده و بیش از 4700 هکتار از اراضی صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان دارای سند مالکیت و سندتفکیکی هستند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی بوده تصریح کرد: تاکنون برای بیش از 800  هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی کاسپین1و2، لیا، آراسنج، آبیک، حکیمیه، شال، دانسفهان، الموت، طارم، اسفرورین، آوج  سند تفکیکی صادر شده و این شرکت با تمام ظرفیت های خود بدنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سندهای مالکیت تفکیکی و تک برگی است تا با واگذاری آن به خود واحدهای تولیدی نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: در حال حاضر اسناد تفکیکی تک برگی شهرک صنعتی خرمدشت که بزرگترین شهرک صنعتی می باشد در مرحله اخذ اسناد تفکیکی بوده که به واحدهای تولیدی مستقر در آن واگذار خواهد شد.

خانپور با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت  سرمایه گذاران ، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری ، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان در سال مانع زدایی حل خواهد شد.

تاکنون بالغ بر 2000 فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه پایان کار ساختمانی و پروانه بهره برداری می شوند، می توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

در حال حاضر تعداد یک هزار و 800  قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده که از این تعداد 941 واحد با سرمایه گذاری بیش از 34 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 31 هزار نفر به بهره برداری رسیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز