معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین:

جوانان هلال احمر با بهره گیری از ابزار فیلم کوتاه می توانند پیام های بشردوستانه را منتقل کنند

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۸۵۴۹
جوانان هلال احمر با بهره گیری از ابزار فیلم کوتاه می توانند پیام های بشردوستانه را منتقل کنند
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: جوانان هلال احمر با استفاده از ابزار هنر بویژه فیلم کوتاه می توانند پیامهای بشردوستانه و صلح جویانه را به دیگران منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نادر میرزایی در جلسه بررسی ابعاد مختلف جشنواره ملی و منطقه ای فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه که روز سه شنبه در جمعیت هلال احمر برگزار شد اظهارداشت: هنر ، همچون ظرفی است که هر چه در آن ریخته شود بخوبی آن را در خود جای داده و پاسخ مناسب می دهد و اصل هنر در انتقال پیام مهم است لذا برای این که به یک جامعه بالنده برسیم لازم است به هنر اهمیت ویژه دهیم.

وی بیان کرد: هنر می تواند به رشد و بالندگی جامعه کمک کرده و راه توسعه و تکامل را تسریع کند و در این میان بسیاری از کشورهای توسعه یافته با توجه ویژه به هنر مسیر پیشرفت خود را کوتاه کرده اند.

میرزایی یادآورشد: برگزاری جشنواره فیلم دانش آموزی مدرسه فرصتی است تا زمینه آشنایی افراد در سنین پایین را با ابزار هنر آشنا کرده و ذهنیت مثبتی در کودکان ونوجوانان و جوانان خود ایجاد کنیم تا با ابزار هنر بتوانند اندیشه، ایده و دغدغه های خود را بیان کنند.

هلال 1

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: اگر بتوانیم نوجوانان مستعد و هنرمند را شناسایی کرده و با آموزش مستمر، مسیر آینده آنها را تضمین کنیم اتفاقات خوبی در این بخش رخ خواهد داد.

میرزایی گفت: جشنواره ملی و منطقه ای فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه امسال به صورت منطقه ای برگزار می شود و قزوین میزبان هنرمندان استانهای تهران، البرز و مازندران خواهد بود و به صورت ویدئو کنفرانس با سایر مناطق ارتباط تصویری برقرار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در جمعیت هلال احمر موضوعات بشر دوستانه و صلح جویانه ای داریم که تصمیم داریم سازمان جوانان را در جشنواره فعال کنیم تا فیلمسازان جوان و نوجوان ما بتوانند موضوعات خود را با ابزار هنر به دیگران منتقل کنند. 

میرزایی یادآورشد: برای دوری از خشونت های خانگی نیازمند آسیب شناسی هستیم تا جامعه ای سالم داشته باشیم و اگر بخواهیم  انسان های مصلح بیشتر شود بایستی بتوانیم دانش آموزان را تشویق کنیم در عرصه هنر وارد شده و فعالیت موثری داشته باشند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز