مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین

هنر اصیل و ارزشی می تواند آرامش بخش جامعه باشد

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۸۵۹۷
هنر اصیل و ارزشی می تواند آرامش بخش جامعه باشد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: هنر اصیل و ارزشی می تواند آرامش بخش جامعه و در درمان آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام ابوالفضل مفیدی کیا در جلسه بررسی دستاوردهای جشنواره ملی و منطقه ای فیلم کوتاه دانش آموزی که در جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد اظهار داشت: امرور ابزار هنر برای درمان بیماری ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و ما نیز باید از آن بخوبی استفاده کنیم.

وی افزود: استفاده از هنر در سنین کودکی دستاوردهای خوبی دارد اما به نظر می رسد شاید ما در بهره گیری از هنر زیاد موفق نبوده ایم و به ان به عنوان یک سرگرمی و مانند زنگ ورزش نگاه کرده ایم.

مفیدی کیا تصریح کرد: هنر می تواند موجب آرامش انسان شده و اضطراب و استرس را کاهش دهد و ما هم می توانیم از هنر بخوبی بهره گیریم.

image_2021_11_9-10_28_36_941_ZW6

وی بیان کرد: خداوند هم عالم هستی را هنرمندانه خلق کرده و آنچه در قرآن نازل شده نیز هنرمندانه است و بدون هنر نمی توان تاثیر زیادی در عالم گذاشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: البته ما دنبال هنری هستیم که با ابتذال عجین و همراه نشود بلکه هنر سالم و ارزشی را پیگیری می کنیم تا از فواید آـن نیز برخوردار شویم.

مفیدی کیا تصریح کرد: جامعه ما شاید از هنر کمی دور مانده و جوامع غربی بیشتر از این ابزار برای انتقال پیام استفاده کرده اند لذا بایستی کمک کنیم کودکان از سنین پایین با هنر آشنا شوند.

وی اظهارداشت: دین هیچ تضادی با هنر سالم از جمله موسیقی و تئاتر ندارد و در خلقت باد و درخت و طبیعت هارمونی موسیقی گوش نواز تولید می کند که آرامش بخش است و آنچه مشکل ساز می شود هنر آمیخته به ابتذال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز