رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

استفاده از مدیران بومی در اولویت استاندار جدید قزوین باشد

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۱:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۰۵۸۱
استفاده از مدیران بومی در اولویت استاندار جدید قزوین باشد
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: از استاندار جدید قزوین انتظار داریم در انتخاب مدیران استفاده از نیروهای بومی کارآمد و خلاق را در اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم معارفه استاندار جدید قزوین شنبه شب در مراسمی با حضور وحیدی وزیر کشور، خرمشاد معاون سیاسی، وزارت کشور، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، لطف الله سیاهکلی، روح الله عباسپور، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی قزوین برگزار شد.

12

روح الله عباسپور در این مراسم اظهارداشت: استان قزوین علیرغم ظرفیت های خوب صنعتی و کشاورزی از محرومیت هم رنج می برد و مناطق طارم، الموت، آوج و بویین زهرا محرومیت هایی دارند که باید برطرف شود.

وی بیان کرد: متاسفانه وزارت کشور استان قزوین را از دریافت اعتبارات محرومیت زدایی محروم کرده در حالی که مشکلات زیادی داریم که بایستی با این بودجه درست شود.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: از سوی صندوق توسعه ملی یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا اختصاص یافته که بایستی سهم استان قزوین نیز داده شود تا بتوانیم نیازهای خود را تامین کنیم.

وی اتصال ریلی قزوین به قم را از طرح های مورد نیاز استان دانست و گفت: با این کار می توانیم واحدهای صنعتی استان را نیز از این ظرفیت خوب برخوردار کنیم.

عباسپور اظهارداشت: در زمینه اعتبارات عمرانی و تملک دارایی هم وضعیت خوبی نداریم که بایستی این عقب ماندگی جبران شود.

14

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: آقای جمالی پور در استان خوب کار کردند و ارتباطات زیادی با مسئولان کشوری داشتند که در مسیر توسعه قزوین از آن استفاده کردند و چون ماموریت های خود را می شناختند با پیگیری توانستند خدمات ارزشمندی به استان صورت دهند و قدردان ایشان هستیم.

وی بیان کرد: با حمایت استاندار و نمایندگان توانستیم بودجه استان را از  400 میلیارد تومان به 1200 میلیار تومان تا سه برابر افزایش دهیم که اتفاق مبارکی در استان است.

عباسپور تصریح کرد: در تامین آب شرب و کشاورزی مشکلاتی داشتیم که خوشبختانه طرح های خوبی اجرا شده و با مشارکت بخش خصوصی بیش  از۲۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین سرمایه گذاری خواهد شد که نیاز های آبی استان برای دهه های آینده را تامین خواهد کرد.

وی اظهارداشت: برای انتقال آب الموت رود به استان که بدون استفاده به دریای خزر می ریزد باید اقدام کنیم تا بخشی از نیازهای آبی استان در  آینده نیز تضمین شود.

16

عباسپور از استاندار جدید قزوین خواست در انتخاب مدیران از ظرفیت نیروهای بومی کارآمد و خلاق استان استفاده  کند و آن را در اولویت قرار دهد و اگر در خارج از استان هم نیروی قویتر بود در اولویت بعدی قرار دهد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز