فرمانده انتطامی استان قزوین:

سارقان مغازه با ۱۰ فقره سرقت در قزوین دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۷:۳۵:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۰۶۲۲
سارقان مغازه با ۱۰ فقره سرقت در قزوین دستگیر شدند
فرمانده انتطامی استان قزوین ازدستگیری اعضای باند سرقت مغازه و کشف 10 فقره سرقت مغازه در توسط پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه درسطح شهر قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه دردستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان با تشکیل باند 3 نفره با یک دستگاه خودرو سمند به صورت کاملا حرفه ای با عبور از شهر های مختلف ضمن شناسایی مغازه های فاقد دوربین و دزدگیر در مناطق مرفه نشین شهر، در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت  می کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده فنی و پلیسی و بررسی سرنخ های به جامانده در اماکن سرقت شده، در نهایت مشخصات 3 سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از ردگیری دقیق آنها و هماهنگی های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در استان مازندران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان تاکنون به 10 فقره سرقت مغازه اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند خاطر نشان کرد: تجهیز اماکن تجاری به تجهیزات بازدارنده مانند دوربین و دزدگیر تا حد زیادی آنها را از گزند سارقان در امان نگه می دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز