فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف علوفه‌هایی با طعم تریاک در قزوین

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۷:۳۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۱۱۶۱
کشف علوفه‌هایی با طعم تریاک در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان و کشف 100 کیلوگرم تریاک در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر به وسیله یک دستگاه نیسان از استان های جنوبی به مقصد استان های غربی کشور مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با ماموران گشت یگان امداد شهرستان قزوین، خودرو مذکور در محور  آزاد راه "قزوین-زنجان" شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو، 100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر بار علوفه جاساز شده بود ،کشف و راننده آن را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر از ترفندهایی متعدد و پیچیده ای برای قاچاق و توزیع مواد مخدر استفاده می کنند، لذا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز تمام تلاش خود را برای ناکامی این افراد که با توزیع مواد مخدر در سطح جامعه، کانون خانواده ها را به متزلزل کرده و جوانان عزیز را که سرمایه های کشور ما هستند به ورطه اعتیاد سوق می دهند، مبارزه خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز