به صورت ویدئو کنفرانس:

دوره ملی دانش افزایی مدیران مراکز مشاوره ازدواج در قزوین آغاز شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۶۱۳۹۵
دوره ملی دانش افزایی  مدیران مراکز مشاوره ازدواج در قزوین آغاز شد
دوره های ملی دانش افزایی مدیران، روان شناسان و مشاوران مراکز مشاوره ازدواج سراسر کشور در قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،؛ دوره های ملی دانش افزایی مدیران، روان شناسان و مشاوران مراکز مشاوره ازدواج که از وزارت ورزش مجوز دریافت کرده اند روز دوشنبه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و علی لطفی معاون امور جوانان در تالار ایرانیان قزوین آغاز شد.

در این کارگاه دانش افزایی مدیران  18 مرکز مشاوره به صورت حضوری شرکت دارند و 32 مرکز در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس مباحث تخصصی را که توسط کارشناسان ارائه می شود پیگیری می کنند.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در مراسم افتتاح این کارگاه اظهارداشت: وزارت ورزش به موضوعات مهم جوانان در زمینه ازدواج، اشتغال، ورزش و نشاط اجتماعی توجه ویژه دارد و در امور آموزشی نیز برنامه های مدونی در طول سال برای جوانان برگزار می کند.

علایی

وی اضافه کرد: توجه به آموزش جوانان در دوران قبل، حین و پس از ازدواج از مسائل مهمی است که می تواند به تقویت بنیان خانواده کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: برگزاری نشست های تخصصی با کمک اساتید فن و تداوم آموزش های مهارتی می تواند به جوانان کمک کند تا انتخاب درستی در ازدواج داشته باشند تا به استحکام خانواده منجر شود.

وی گفت: مراکز مشاوره در اصلاح الگوهای رفتاری و رفع چالش های خانواده نقش آفرین هستند و برگزاری این دوره با حضور اساتید فن می تواند مهارت آنها را در نتیجه بخش بودن مشاوره افزایش دهد.

علایی مقدم اظهار امیدواری کرد دوره آموزشی برگزار شده در قزوین بتواند دستاوردهای تخصصی و مهارتی مناسبی برای شرکت کنندگان داشته باشد.

وی گفت: برگزاری این دوره نقش مهمی در ارتقای دانش شرکت کنندگان در موضوعات مربوط به ازدواج، فرزند آوری و همسان سازی فعالیت مدیران مراکز مشاوره خواهد داشت.

image_2021_11_15-13_6_8_611_WyU

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزروین تصریح کرد: در کنار این دوره دانش افزایی، تشکیل کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده نیز پیش بینی شده که اجرا  می شود.

این کارگاه صبح امروزبصورت مجازی برای مراکز مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان به مدت 3 روز با تدریس دکتر مهدی دوایی با موضوع فرزند پروری ، سرکار خانم رقیه نیرومند با محور نقش آموزش های عاطفی در تحول فرهنگی جامعه و محمد حسین سروش با موضوع فن بیان و ارتباط موثر برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره اعطا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز