فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف بیش از ۸۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۱۹۰۹
کشف بیش از ۸۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 80 کیلو و 640 گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "مرکزی" و دستگیری 3 توزیع کننده عمده مواد مخدر در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با رصد اطلاعاتی 3 نفر از سوداگران مرگ را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد به استان های همجوار را داشتند شناسایی کردند. 

وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو و کسب اطمینان از زمان دقیق انتقال مواد، ضمن هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، با طرح ریزی عملیات انتظامی دستگیری قاچاقچیان مواد را در دستور کار خود قرار دادند. 

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: ماموران با استقرار در محور تردد خودرو، به محض رویت کامیون حامل مواد، دستور توقف آن را صادر کرده و در بازرسی از آن 80 کیلو و 640 گرم تریاک کشف کردند. 

سردار ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر و توقیف 2 دستگاه خودرو از دیگر توفیقات این عملیات پلیسی بود، خاطرنشان کرد: پلیس همواره برخورد قاطع سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده و از هیچ اقدامی برای مقابله با آن ها دریغ نخواهد کرد.

 

نظر شما