فرماده سپاه استان قزوین:

ماموریت های بسیج در گذشته متوقف نشده و به روز است/ تدارک ۶۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در استان

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۲۶۰۳
ماموریت های بسیج در گذشته متوقف نشده و به روز است/ تدارک ۶۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در استان
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ماموریت های بسیج در گذشته متوقف نشده و با توجه به تحول ایجاد شده در جامعه و پاسخگویی به نیازهای جدید، به روز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آستانه فرارسیدن هفته بسیج سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جمع خبرنگاران که روز چهارشنبه در محل سپاه ناحیه قزوین برگزار شد اظهار داشت: مناسبت ها و ایام الله بستر حیات و بهانه ای برای پرداختن به موضوعات مهم است و هفته بسیج نیز بهانه ای برای تبیین اهداف شکل گیری این نهاد انقلابی و مردمی و انعکاس فعالیت ها و ماموریت های مهم آن است.

وی اضافه کرد: رسانه ها زبان صادق، جشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و باید مناسبت هفته بسیج را به خوبی برای مردم بازگو کنند تا جایگاه بسیج بیشتر شناخته شود.

سردار آتانی تصریح کرد: هر جا بسیج در صحنه بوده شاهد موفقیت های ارزشمندی بوده ایم لذا امروز بایستی جایگاه بسیج تجلیل شود و بتوانیم با توجه به رسالت های خطیری که دارد، ماموریت های جدیدی برای فعالیت این نهاد مردمی در شرایط کنونی تعریف کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: امروز بسیجی نباید ماموریت تکراری را انجام دهد زیرا تحقیر آمریکا دیگر گرفتن جاسوس خانه نیست بلکه تحقیرش در آبهای خلیج فارس، تقویت وحدت است لذا ما نیز بایستی به روز باشیم و چون نقشه دشمن فرق کرده نمی توانیم مسیر و  ماموریت بسیج را در گذشته متوقف کنیم.

سپاه 3

وی گفت: رسانه ها بایستی نمای جدیدی از ماموریت های نوین بسیج را در عصر کنونی منعکس کنند تا مردم بدانند که هر درد و رنج، مصیبت و تهدیدی که برای ملت ایجاد شود بسیج بایستی آن را برطرف کند.

سردار آتانی اضافه کرد: امروز ما نگران جنگ سرد و حوادث داخلی  نیستیم بلکه اصلی ترین کار مغفول مانده را فقط خدمت بی منت به مردم می دانیم و بسیج با همه ظرفیت های خود آماده اجرای این کار زمین مانده است و اعتقاد داریم همه باید پای کار باشیم و خدمت صادقانه راسر لوحه کارمان کنیم.

رسانه ها در اعتماد سازی و تقویت امید در جامعه تلاش کنند  

وی اظهارداشت: هدف دشمن شکستن امید و اعتماد در میان مردم است و بسیج با کمک رسانه ها که اهل درک و فهم هستند بایستی امید را در کشور تقویت کنند و هر کس خلاف ابن رفتار عمل کند بسیجی نیست و همه لازم است مراقب باشیم در خط دشمن حرکت نکنیم.

رفیعی آتانی تصریح کرد: اسناد بالادستی برای همه کارهای ما قرآن و نهج الباغه و روایت معصومین و تدابیر رهبری است و از رسانه ها در این دوره حساس انتظار می رود مردان میدان را به دیگران معرفی کنند تا الگو سازی شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: بسیج باید هرجا که دشمن امید بسته به ما آسیب برساند از جمله نا امنی در مرزها، تبلیغات کذب در خارج از مرزها، راه اندازی جریان شیعه و سنی، جریان تکفیری ها و دهها مورد دیگر هوشیار بوده و وارد صحنه شود و با کمک مردم و ترویج فرهنگ دینی، خنثی کننده این توطئه ها باشد.

سردار آتانی اظهار داشت: جای افتخار دارد که با کمک دانشمندان جوان خود توانسته ایم در حوزه نانو پرچم دشمن را پایبن کشیده و به موفقیت های ارزشمندی دست یابیم لذا بازگشت به شرایط گذشته و عقب گرد را نمی پذیریم.

وی اضافه کرد: درحوزه های علمی، پژوهشی و توان دفاعی و نظامی در حد اعلا هستیم و یک گام تا قله فاصله داریم که این موفقیت ها تداوم دارد.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: متاسفانه در معیشت مردم و اجرای عدالت و صنعت خودروسازی با چالش های جدی مواجهیم و تا رسیدن به شرایط  ایده آل فاصله زیادی داریم که همه باید کمک کنیم تا با حل مشکلات ایجاد شده این نقص را برطرف کرده و به موفقیت برسیم.

وی گفت: لازم است مدیران متعهد و انقلابی را حمایت کنیم تا در بخش هایی که عقب ماندگی داریم با کار و تلاش بیشتر آن را جبران کنیم و برای  تصمیم گیری از همسایگان درخواست کمک نداشته باشیم.

رفیعی آتانی یادآورشد: جمهوری اسلامی برای رفتارهای سیاسی و نظامی خود از کسی اجازه نمی گیرد و استقلال خود را زیر سوال نمی برد وما وظیفه داریم از تهدبدها در شرایط کنونی فرصت ایجاد کنیم و جایگاه کشور را ارتقا بخشیم.

وی اضافه کرد: این روزها به واسطه ویروس کرونا و ممنوع شدن جشن های عروسی و کم شدن تشریفات شاهد بالا فتن آمار ازدواج هستیم و زوج های جوان زیادی با کمترین هزینه، زندگی جدید تشکیل دادند و ما توانستیم با تغییر روش های زندگی یک نوع ساده زیستی را تجربه کنیم. 

سپاه 2

پیش بینی 600 عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه به برنامه های هفته بسیج در استان اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه های متنوع و متعددی تدارک دیده شده که از روز شنبه در استان آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در این ایام 600 عنوان برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی، مذهبی، بصیرتی، یادواره شهدا، ویزیت رایگان، در همه مناطق استان تدارک دیده شده که 250 عنوان برنامه در شهرستان قزوین است.

سردار آتانی اظهارداشت: در استان ۶۲۵ پایگاه بسیجی، تعداد ۷۵۰ حوزه مقاومت و ۷ ناحیه فعال است که برنامه های این ایام در همه پایگاهها برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: توسعه و گسترش طرح حاج قاسم سلیمانی، فضاسازی شهری، اجرای تئاتر خیابانی، افتتاح کارگاه آموزشی و افتتاح چندین طرح مهم عمرانی با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور در هفته بسیج اجرا می شود.

نظر شما