سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند:

بازی خوبی بود، اما می توانستیم از موقعیت ها استفاده بهتری کنیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۳:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۲۶۴۰
بازی خوبی بود، اما می توانستیم از موقعیت ها استفاده  بهتری کنیم
سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: بازیکنانم در دیدار مقابل زندی بتن کلاردشت بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما می توانتسیم از موقعیت های بدست آمده استفاده بهتری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جواد اصغری مقدم پس از برتری تیمش مقابل زندی بتن کلاردشت در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در خصوص شرایط این بازی اظهارداشت: در این دیدار بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های زیادی را هم روی دروازه تیم حریف ایجاد کردند و موفق شدند به برتری برسند.

وی گفت: از ابتدا می دانستیم بازی سختی مقابل تیم زندی بتن کلاردشت داریم ولی از سه امتیاز این بازی مطمئن بودیم و علیرغم گل هایی که زدیم باید بیشتر از فرصت های به دست آمده استفاده می کردیم. 

اصغری مقدم افزود : با این که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما مانند هفته های قبل از داوری رضایت نداشتیم و داور در این بازی باید دو پنالتی نقطه یک برای کراپ می گرفت. 

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند تصریح کرد: متاسفانه در فوتسال ایران وقتی تیمی بازی را با چند گل به سود خود به پایان رسانده، داوران با تیم ضعیف تر مدارا می کنند تا تیم ضعیف گل های بیشتری نخورد.

تیم فوتسال کراپ الوند عصر امروز چهارشنبه در هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن یادگار امام الوند با نتیجه 6 بر 2 میهمان خود تیم زندی بتن کلاردشت را با شکست بدرقه کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز