مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر:

اجرای برنامه های فرهنگی و دینی موجب تقویت روحیه معنوی و افزایش بهره وری در صنعت آب و برق شده است

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۴:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۲۹۳۶
اجرای برنامه های فرهنگی و دینی موجب تقویت روحیه معنوی و افزایش بهره وری در صنعت آب و برق شده است
مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر گفت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در صنعت آب و برق دستاوردهای معنوی زیادی داشته و موجب بهبود روابط اجتماعی و کاری همکاران و نیز افزایش بهره وری در محیط اداری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام رضا کاکاوند در بازدید از فعالیت های فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص فعالیت های فرهنگی انجام شده اظهارداشت: در بازدیدهای دوره ای از ادارات و شرکت های تابع وزارت نیرو در استانها ضمن بررسی فعالیت های فرهنگی و دینی انجام شده، سیاست ها و برنامه های تدارک دیده شده سالانه را نیز ابلاغ می کنیم.

وی اضافه کرد: پیرو نظام نامه فرهنگی وزارت نیرو در سال 89 و شکل گیری شورای فرهنگی از موازی کاری در بخش های مختلف جلوگیری شده و امور فرهنگی با ساماندهی بهتری اجرا می شود.

حجت الاسلام کاکاوند تصریح کرد: فعالیت ها و برنامه هایی که بایستی در طول سال در استانها اجرایی شود حدود دو ماه توسط کارشناسان مورد بررسی تحقیقی و پژوهشی قرار می گیرد و پس از تعیین سرفصل ها و تصویب آن برای اجرا به استانها ابلاغ می شود.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر در خصوص محوربرنامه های سالانه نیز گفت: رهنمودهای ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری، مناسبت های ملی و مذهبی، سیره اهل بیت عصمت و طهارت، اخلاق فردی و اداری، برنامه های فضای مجازی، عفاف و حجاب، کتابخوانی، دفاع مقدس در 8 محور در تقویم سالانه مورد توجه بخش فرهنگی است.

Capture

وی یادآورشد: همچنین تبلیغ در بستر فضای مجازی، نشست های فرهنگی، دعوت از نخحبگان فرهنگی و آموزش امور تربیتی برای خانواده ها و فرزندان از دیگر محورهایی است که در برنامه ریزی ها لحاظ می شود.

استقبال همکاران صنعت برق از برنامه های فرهنگی و مذهبی

حجت الاسلام کاکاوند در ادامه اظهارداشت: خوشبختانه به روز بودن موضوعات فرهنگی و دینی، ارائه برنامه ها با روش های جذاب، تداوم و تنوع در کارها موجب شده تا فعالیت های فرهنگی با استقبال بسیار خوب همکاران متعهد صنعت آب و برق در استانها مواجه شود.

وی بیان کرد: بیش از 950 امام جماعت در صنعت آب و برق در اقامه نماز و کارهای فرهنگی با ما همکاری دارند و بیش از 25 سال متوالی است که برنامه های فرهنگی و دینی در وزارت نیرو اجرا می شود و تداوم دارد.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر تصریح کرد: در شرایط کرونایی بسیاری از فعالیت های حضوری تعطیل شد اما توانستیم از بستر مجازی برای فعالیت های خود استفاده کنیم که در این راستا برگزاری وبینار، برنامه های فضای مجازی و مسابقات قرآنی از استقبال خوبی برخوردار شد و در حال حاضر قاریان شاخصی در ادارات وابسته به صنعت آب و برق فعالیت می کنند که برای ما ارزشمند است.

وی اظهارداشت: برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی با همکاری بسیار خوب مدیران صنعت آب و برق در کشور محقق شده و دستاوردهای معنوی زیادی داشته و در کنار آن به بهبود روابط اجتماعی و کاری همکاران و نیز افزایش بهره وری در محیط اداری هم کمک کرده است.

حجت الاسلام کاکاوند ضمن تشکر از حضور مدیران و کارکنان صنعت آب و برق در برنامه های فرهنگی و دینی اظهار امیدواری کرد با کاهش بیماری کرونا برنامه های فرهنگی بیشتری برای تقویت روحیه و دانش دینی همکاران همچنان اجرا می شود.

 

 

نظر شما