رئیس پارک علم و فنآوری قزوین:

قرارداد همکاری مشترک در طراحی و تولید بردهای الکترونیک در حوزه لوازم خانگی شرکت فناور مهیار گاز امضا شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۸:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۳۰۴۳
قرارداد همکاری مشترک در طراحی و تولید بردهای الکترونیک در حوزه لوازم خانگی شرکت فناور مهیار گاز امضا شد
رئیس پارک علم و فنآوری قزوین گفت: قرارداد همکاری مشترک در طراحی و تولید بردهای الکترونیک در حوزه لوازم خانگی با یک شرکت دانش بنیان قزوین منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نخستین رویداد ملی نمایشگاهی بهم رسانی نیازها، عرضه ها، شرکت های دانش بنیان و صنعت لوازم خانگی با حضور دکتر صالحی معاون تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مافی رئیس پارک علم و فناوری قزوی، انصاری و فراهانی نماینده پارکهای فناوری دانشگاههای تربیت مدرس و تهران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

3-1024x768 (1)

مصطفی مافی مدیر پارک علم و فناوری قزوین در خصوص دستاورد این نمایشگاه گفت: در حاشیه این نمایشگاه انعقاد قرارداد همکاری مشترک در طراحی و تولید بردهای الکترونیک در حوزه لوازم خانگی شرکت فناور مهیار گاز از واحد‌های تحقیق و توسعه مستقر در پارک علم و فناوری قزوین به عنوان متقاضی فناوری و شرکت دانش بنیان زرین ریز سامانه از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری قزوین پس از نمونه سازی موفق برد الکترونیکی لوازم خانگی با انعقاد قرارداد همکاری مشترک در اولین رویداد ملی نمایشگاهی بهم رسانی نوآوری ها و چالش های فناوری صنعت لوازم خانگی، مسیر تولید این نوع از بردها را جهت استفاده در تجهیزات لوازم خانگی فر، هود و اجاق گاز را آغاز کردند.

وی افزود: این اقدام با پیگیری پارک علم و فناوری قزوین و در راستای بهم رسانی واحد‌های فناور در راستای برنامه ملی ارتقای تاب آوری صنعتی صورت گرفت.

مافی تصریح کرد:همچنین پنل نقش پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در رفع نیازهای فناورانه لوازم خانگی برگزار شد.

15-1024x683

وی یادآورشد: آشنایی با نیازهای فناوری صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته، تسهیل در ایجاد شبکه ای از عرضه فناوری و تقاضای فناوری بین صنعت لوازم خانگی، بومی سازی تکنولوژی، توسعه هم‌زمان عرضه فناوری و شناسایی تقاضا، حضور شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران نخبگان علمی و اساتید دانشگاهی، معرفی فناوری های برتر بهم رسانی متقاضیان و عرضه کنندگان فناوری نمایشگاه دستاوردها و نیازهای فناوری برگزاری استارتاپ دمو از مهمترین اهداف این رویداد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز