سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱ آذر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۴۵۲۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱ آذر ۱۴۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 4 نفر از بیماران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته 55 بیمار دیگر با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 254 بیمار کرونایی در بیمارستانها بستری هستند و در مدت یاد شده 4 بیمار نیز بر اثر شدت بیماری جان خود را از دست داده اند.

دیدبان یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 110 نفر و بیماران بدحال نیز 9 نفر هستند که در این مدت 48 نفر نیز از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 43 هزار و 744 نفر از بیماران در بیمارستانها بستری شدند و تعداد فوتی ها نیز 2 هزار و 624 نفر ثبت شده است.

وی گفت: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون نیز 123هزار و 204 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 20 هزار و 559 نفر بوده است.

دیدبان اظهارداشت: با تلاش کادر پزشکی پرستاری و درمانی تاکنون 34 هزار و 958 نفر از بیماران کرونایی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی در خصوص میزان واکسیناسیون مردم استان نیز افزود: تاکنون 95.21 درصد جمعیت زیر 18 سال استان در نوبت اول واکسینه شده اند و میزان واکسیناسیون افراد بالای 18 سال هم به 90.63 درصد رسیده است.

به گفته دیدبان همچنین 75.48 درصد جمعیت بالای 18 سال هر دو نوبت تزریق واکسن خود را انجام داده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 724هزار و 916 دز واکسن در استان تزریق شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز