مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۲۴ تیم عملیاتی در راهدارخانه های استان قزوین آماده خدمت رسانی در زمستان هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۵:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۴۵۶۳
۲۴ تیم عملیاتی در راهدارخانه های استان قزوین آماده خدمت رسانی در زمستان هستند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: 24 تیم عملیاتی با به کار گیری 300 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری در محورهای مواصلاتی استان قزوین در زمستان خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس راه فرماندهی انتظامی با مشارکت دستگاههای امدادی راهداری، پلیس راه، آتش نشانی، امدادخودرو، جمعیت هلال احمر، روز دوشنبه با حضور سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، علی فرخزاد معاون عمرانی، ولی زاده معاون دادگستری ، حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر، موسی خانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان در ایستگاه پلیس راه محور قزوین به زنجان برگزار شد.

image_2021_11_22-13_4_47_107_U7q

جواد حق لطفی در این مراسم گفت: برای کاهش سوانح در جاده ها نیازمند یک عزم همگانی و مشارکت همه دستگاهها و مردم هستیم تا برنامه های پیش بینی شده عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از مدت ها قبل ماموریت های خود را در جاده های استان آغاز کرده و 26 پایگاه راهداری همواره در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآورشد: در اجرای رح زمستانی نیز 300 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری به همراه 350 نیروی با تجربه و متخصص پای کار هستند تا در زمان لزوم به رانندگان و مسافران خدمت رسانی کنند.

حق لطفی تصریح کرد: در این ایام 24 تیم عملیاتی در طرح مشارکت می کنند و در انبارهای راهدارخانه ها نیز به میزان لازم نمک و شن و ماسه برای برفروبی ذخیره سازی و آماده شده است.

image_2021_11_22-13_40_44_421_oYp

وی بیان کرد: در استان حدود 7 هزار کیلومتر راتته اصلی و فرعی داریم و نگهداری و خدمات رسانی در این مسیر طولانی و سنگین نیزامند عزم همگانی و مشارکت همه دستگاههای امدادی است که خوشبختانه با تعامل موجود بین مدیران امیدواریم امسال نیز ضمن خدمت رسانی مستمر شاهد کاهش سوانح باشیم.

حق لطفی اظهارداشت: استفاده از زنجیر چرخ در فصل زمستان یک الزام است و ما نیز تاکید داریم با کمک رسانه ها اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت گیرد تا در سفرهای زمستانی رانندگان حتما در خودروی خود زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

ولی زاده معاون دادگستری استان هم گفت: در استان قزوین نقاط حادثه خیز متعددی وجود دارد که از مسولان ذیربط انتظار داریم ضمن توجه ویژه به این مناطق در رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.

333

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود در استان می توانیم همچنان روند کاهشی سوانح را تداوم بخشیم.

در اجرای طرح زمستانی پلیس راه از سوی جمعیت هلال احمر استان 32 دستگاه آمبولانس، 15 ست نجات، ۲۵ پایگاه ثابت و سیار، ۵ تیم عملیاتی در مرکز  و روز ۱۵۰ نفر در هلال احمر همکاری می کنند.

همچنین مرکز فوریت های پزشکی استان با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس،  ۳ دستگاه موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی،  ۵۰ دستگاه آمبولانس و ۳۱۰ نفر تکنسین پزشکی همکاری دارند.

آتش نشانی نیز با بهره گیری از ۴۵ خودروی عملیاتی امداد و نجات و اطفای حریق،  ۳۰۰ آتش نشان، در ۹ ایستگاه اتش نشانی داخل و خارج شهری خدمت رسانی می کند.

راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با بهره یری از 300 دستگاه ماشین آلات سنگین، 24 تیم عملیاتی در 26 راهدارخانه و 350 نیروی راهدار در طرح زمستانی شرکت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز