معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:

دومین مرکز سواد آموزی در شهرستان البرز افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۴۸۳۶
دومین مرکز سواد آموزی در شهرستان البرز افتتاح شد
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از افتتاح دومین مرکز سواد آموزی در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کبری جعفربگلو در این باره اظهار کرد: مرکز یادگیری شهید علیخانی شهر الوند با یک مدیر و۷مربی آموزشی و تعداد ۴۶ نفر سواد آموز ثبت نامی در ابتدای اجرای طرح، با دستان پرمهر خانواده شهید سرافراز امیرحسین علیخانی افتتاح شد.

وی افزود: بسیج واژه‌ی مقدس از ارزشهاییست که با پایمردی و ایستادگی ملتی بزرگ بر اندیشه و باور خود آنرا به کمال و بالندگی رسانده اند.

جعفربگلو خاطرنشان کرد: امروزه در گذر زمان مفهوم سوادآموزی تغییر پیدا کرده است و بنا برتعریف سازمان یونسکو به کسی می‌توان با سواد گفت که بتواند با استفاده از دانش و سواد خود و اندوخته‌های علمی خود یک زندگی باکیفیتی برای خود رقم بزند.

وی افزود: رویکرد ما براساس همین تعریف، ایجاد و راه اندازی مراکز سوادآموزی است که در واقع تلفیقی از سوادآموزی و مهارت آموزی محسوب می‌شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین تصریح کرد: مراکز آموزشی محلی پایگاه‌های تخصصی ارائه دهنده خدمات آموزشی ویژه افراد بیسواد و کم سواد هستند و این افراد در این مراکز ضمن یادگیری سواد پایه، مهارت‌های مورد نیاز زندگی را نیز یاد می‌گیرند تا بتوانند کیفیت زندگی خود را ارتقا دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز