دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین در ۲ آذر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۵:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۴۹۶۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین در ۲ آذر ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 56 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص وضعیت بیماران کرونایی استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 56 بیمار جدید با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانها بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 251 بیمار کرونایی در بیمارستانها بستری هستند و موارد قطعی ابتلا نیز 87 نفر گزارش شده است که 10 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

فخار سلیمانی یادآورشد: متاسفانه در مدت یاد شده 4 بیمار نیز بر اثر شدت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

دبیر ستاد کرونای استان قزوین اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 53 بیمار نیز با تلاش کادر درمانی از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی در ادامه اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 43 هزار و 800 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانها بستری شدند و متاسفانه تاکنون 2 هزار و 628 نفر در استان بر اثر کرونا فوت کرده اند.

فخار سلیمانی گفت: تاکنون 95.82 درصد جمعیت زیر 18 سال استان در نوبت اول واکسینه شده اند و میزان واکسیناسیون افراد بالای 18 سال هم به 90.78 درصد رسیده است.

دبیر ستاد کرونای استان قزوین یادآور شد: تاکنون یک میلیون و 731 هزار و 755 دُز واکسن کرونا در استان قزوین تزریق شده و 75.84 درصد جمعیت این استان نیز دو دُز واکسن را تزریق کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز