آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳ آذر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۵۵۴۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳ آذر ۱۴۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: 13 بیمار بدحال کرونایی در بیست و چهارساعت گذشته در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته 50 بیمار جدید در بیمارستانهای استان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین تعداد موارد قطعی ابتلا به 120نفر رسیده و 13 بیمار با علائم حاد تنفسی هم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

دیدبان یادآورشد: در این مدت متاسفانه 2 بیمار نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 48 بیمار هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی گفت: در حال حاضر 250 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شده اند.

دیدبان اضافه کرد: تعداد بستری های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای انتشار تاکنون به 43 هزار و 850 نفر رسیده و تعداد فوتی ها نیز دو هزار و 630 نفر بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: تعداد موارد قطعی مبتلا به کرونا در استان تا امروز به 123 هزار و 411 نفر و تعداد افراد محتمل و مشکوک به 20 هزار و 617 نفر رسیده است.

دیدبان یادآور شد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 35 هزار و 59 نفر از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

وی اظهار کرد: تاکنون 96.25 درصد جمعیت دانش آموزان استان در نوبت اول واکسینه شده اند و میزان واکسیناسیون افراد بالای 12 سال  در نوبت اول هم به 90.42 درصد رسیده است.

به گفته دیدبان همچنین 74.07 درصد جمعیت بالای 12 سال هر دو نوبت تزریق واکسن خود را انجام داده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 737هزار و 92 دز واکسن در استان تزریق شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز