بسیج و سپاه سرباز ولایت و خدمتگذار بی منت مردم است

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۶۶۵۰
بسیج و سپاه سرباز ولایت و خدمتگذار بی منت مردم است
فرمانده سپاه قزوین استان قزوین گفت: بسیح و سپاه سرباز ولایت و خدمتگزار بی منت برای مردم در همه صحنه هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته بسیج روز شنبه در مراسمی با حضور زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الان (عج)استان، فاطمه محمد بیگی و رجب رحمانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، محمد شفیعی فرماندار قزوین  و جمعی از بسیجیان ، تعاونی اشتغال صندوق قرض الحسنه در روستای آقا بابا از توابع شهرستان قزوین افتتاح شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم گفت: جا دارد از نمایندگان و معاونان استانداری و فرماندار قزوین، جهاد کشاورزی، کمیته امداد، مدیرکل امور روستایی که از بسیج سازندگی حمایت کردند تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: بسیج و سپاه در خدمت به مردم رویکرد مشترک دارند زیرا باور داریم کشور به سازندگی و خدمت همه جانبه و رفع محرومیت در کنار  وحدت نیاز جدی دارد.

234

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: رسانه ها باید زبان صادق مردم باشند و از مدیران مطالبات مردم را پیگیری کنند و با نگاه وحدت آمیز و منصفانه دنبال  پاسخگو کردن مسئولان باشند.

سردار آتانی تصریح کرد: شما مدیران روی برادران خود در سپاه حساب ویژه باز کنید و سخت ترین کارها را به ما بسپارید و خیالتان راحت باشد به  نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

وی گفت: در اجرای طرح های عمرانی بدنبال سود و درآمد نیستیم و هر کاری که پیمانکار نتوانست انجام دهد ما آماده اجرا هستیم و هر پروژه سخت و غیر ممکن را به بسیج بسپارید و با جدیت انجام می دهیم .

سردار آتانی افزود: امادگی داریم طرح های کشوری را در قزوین اجرا کنیم و آزمون و خطا روی ما پیاده شود تا ما الگوی شما در کشور شویم.

وی اظهار داشت: فعالیت های بسیج سازندگی در استان موفق بوده و در طرح شهید سلیمانی همین مردم آمدند و افتخار آفریدند و خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: مردم با اهدای۲۶۰ میلیارد تومان در رزمایش مومنانه به سپاه اعتماد کردند و ما از این اعتماد شرمنده هستیم و فعالیت  خود را مضاعف می کنیم.

وی گفت: ما فرزندان مکتب حسین و امیر مومنان هستیم و در خدمت رسانی خسته نمی شویم و آبروی خود را پای مردم می گذاریم تا رضایت آنها  جلب شود.

556

سردار آتانی افزود: برای این که دشمنان خود را نا امید کنیم شعار مرگ بر آمریکا را با نسخه جدید و خدمت بی منت به مردم اجرا می کنیم زیرا به قدرت دفاعی خود باور داریم اما شعار مرگ بر آمریکا را در داخل کشور این بار با ایجاد امید و اعتماد میان مردم و خدمت محقق کنیم.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: ما به سه قوه امید و اعتماد داریم و خود را سرباز و فدایی ولایت می دانیم و مانند سرباز قرارگاه آماده اجرای  فرمان هستیم.

وی اظهارداشت: در اجرای طرح های عمرانی جای هیچ پیمانکاری را نمی گیریم و هر کار زمین مانده را آماده ایم اجرا کنیم.

آتانی گفت: در حوزه دفاعی سپاه ماموریت خود را بخوبی انجام می دهد و قدرت دفاع از انقلاب را با کارهای ثانویه تضعیف نمی کنیم و مردم  خیالشان راحت باشد کوجکترین حرکت در مرزها با واکنش قاطع سپاه مواجه خواهد شد و  سپاه با ارتقای آموزش های خود در مسیر خدمت جدی است تا قله های بزرگ را فتح کنیم.

image_2021_11_27-13_35_3_824_aF5

در ادامه مسئولان بسیج سازندگی و سپاه از نمایشگاه توانمندی های تعاونی و صندوق های قرض الحسنه روستایی بازدید کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز