مطالبات مردمی بایستی از مسیرهای قانونی و مسالمت آمیز پیگیری شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۶۷۸۵
مطالبات مردمی بایستی از مسیرهای قانونی و مسالمت آمیز پیگیری شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات مردمی بایستی از مسیر قانونی و به صورت مسالمت آمیز پیگیری شود تا دشمنان سوء استفاده نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته بسیج روز شنبه در مراسمی با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الان (عج)استان، فاطمه محمد بیگی و رجب رحمانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، محمد شفیعی فرماندار قزوین و جمعی از بسیجیان و خانواده شهدا، تعاونی اشتغال صندوق قرض الحسنه در شهرک آقا بابا از توابع شهرستان قزوین افتتاح شد.

فاطمه محمد بیگی در این مراسم گفت: مردمی که مشکلات معیشتی و اعتراضی دارند بایستی آن را از راه مسالمت آمیز و قانونی دنبال کنند تا دشمن سوء استفاده نکند.

محمد بیگی اظهار داشت: استکبار در این شرایط دنبال ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی میان مردم است و از مشکلات اقتصادی برای رسیدن به این هدف استفاده می کند و اگر هوشیار نباشیم آسیب می بینیم.

وی بیان کرد: مردم صبور ما بایستی اگر مشکلات معیشتی دارند و می خواهند انتقادی کنند آن را از مسیر مسالمت آمیز و قانونی دنبال کنند تا دشمنان از مطالبات آنها سوء استفاده نکنند.

121213

محمد بیگی تصریح کرد: از بسیج و سپاه و صندوق کارآفرین امید که با تشکیل تعاونی و فعالیت های اقتصادی تلاش می کنند به اشتغال روستاها کمک کنند تشکر می کنیم و باور داریم این کارها به ایجاد امید منجر خواهد شد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اگر به معیشت و اقتصاد روستاها توجه کنیم شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود لذا باید همه کمک کنیم تا روستاها به عنوان کانون تولید مورد توجه قرار گرفته و جوانان روستایی انگیزه ای برای ماندن در زادگاه خود داشته باشند.

محمد بیگی اظهارداشت: امیدواریم با کمک بسیج سازندگی کارگاههای اشتغال در روستاها شکل بگیرد و ما شاهد رونق اقتصادی در مناطق دور افتاده و محروم نیز باشیم.

وی افزود: در مناطق مختلف استان قزوین افراد صاحب ایده، خلاقیت و توانمند زیادی داریم که اگر مورد حمایت تسهیلاتی قرار گیرند می توانند برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند و درآمد پایداری هم داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز