اولین اعزام کاروان زائران کربلای معلی ۹ آذر ماه از استان قزوین انجام می شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۶۷۱۲۷
اولین اعزام کاروان زائران کربلای معلی ۹  آذر ماه از استان قزوین انجام می شود
مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: اولین اعزام زائران استان به کربلای معلی 9 آذرماه امسال انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس دمیرچی در خصوص آغاز سفر به کربلای معلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای و اولین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده اظهارداشت: دشمنان واستکبار جهانی بدانند با شهادت این سرمایه ها هیچگاه خللی در اراده و اقتدار فرزندان ملت در پیشرفت و اقتدار این کشور ایجاد نخواهد شد.

مدیر کل حج و زیارت استان قزوین گفت: حدود دو سال از شیوع ویروس کرونا در ایران و جهانی می گذرد و در این ایام به دلیل محدودیت ایجاد شده در سفرهای زیارتی با نگرانی های از سوی عاشقان اماکن متبرکه روبرو شدیم.

وی اضافه کرد: با محدود و تعطیل شدن سفرهای زیارتی به عتبات عالیات با درخواستهای زیادی مواجه شدیم و همواره دنبال فرصت بودیم تا با کاهش بیماری کرونا بتوانیم اقدامات لازم را از سوی مسئولان دو کشور ایران و عراق برای هماهنگی و آغاز سفرها انجام دهیم.

دمیرچی یادآورشد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و نیز استقبال هموطنا ن برای سفر به کربلای معلی پس از هماهنگی با مسئولان دو کشور ایران و عراق، سرانجام سفر عاشقان حسینی به سرزمین عشق وشهادت ممکن شد و اولین کاروان زائران از استان قزوین به کربلای معلی در نهم آذر ماه امسال انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: متقاضیان سفر زیارتی به کربلای معلی می توانند به دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت استان قزوین مراجعه و ثبت نام کنند و به این سفر معنوی عزیمت کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز